.

Kan jo legge til at jeg og mannen min har blitt enige om at den aktuelle personen ikke skal bytte noen fler bleier på jenta vår.... vi kan ikke sjangse på att dette var en tilfeldighet!!!!!! Men har gjort det på en diske måte slik at vedkommende eller de rundt får noen signaler om att noe er galt.....
(kan legge til att dette ikke er en bhg-ansatt)

Å herre fred[:(]

Forferdelig!
Forferdelig å ikke vite! For det kan sikkert være vanlig...?
Huff...

Kanskje en lege kan se etter rifter/sår?
Det hadde jeg gjort tror jeg. Forklar legen hva du tenker, men at du ikke vil at denne personen skal bli beskyldt for noe, da det er å uklare bevis/lite sannsynlig.

Men hvordan reagerte hun da du skifta bleie på henne da?
Ser for meg at Oda hadde blitt hysterisk HVIS moe hadde skjedd ved sist bleieskift.

OJ!!!! Trur du det kan ha skjedd ho noko? At han har gjort ho noko?
Brukte mannen lang tid når han skifta bleie på ho?

edit: som ho over; ville tatt ho med til lege

ORIGINAL: sorciere_

OJ!!!! Trur du det kan ha skjedd ho noko? At han har gjort ho noko?
Brukte mannen lang tid når han skifta bleie på ho?

edit: som ho over; ville tatt ho med til lege

Hun var sammen med vedkommende en hel dag alene, mens vi var på jobb....

Og nei,jeg tror ikke det har skjedd noe... og jeg tror aldri han ville gjort henne noe!!!!!

Men det er alltid en "hvis"...[&o] har aldri opplevd blod i bleien før....
hadde aldri greid og leve med meg selv hvis det faktisk hadde skjedd noe... og vi lot det skje igjen....

ORIGINAL: Regan

Forferdelig!
Huff...

Det hadde jeg gjort tror jeg. Forklar legen hva du tenker, men at du ikke vil at denne personen skal bli beskyldt for noe, da det er å uklare bevis/lite sannsynlig.

Ser for meg at Oda hadde blitt hysterisk HVIS moe hadde skjedd ved sist bleieskift.

Hun reagerte ikke på noen spesiell måte.... tror absolutt ikke det har skjedd noe, tror vi ville merket noe på adferden hennes også...

jeg ville ha tatt ungen med til legen og spurt vedkommende om dette var vanlig,om det kunne skje osv.(At det var blod i bleia)
men som spurt over her hvordan reagerte ungen når det ble skiftet på henne igjen?
ser jo også for meg at ungen hadde forbindt det med noe ekkelt/vondt så hadde blitt hysterisk.men det er jo OM det har skjedd noe.
uff fryktelig vanskelig dette her.........
men hadde det vært meg så tror jeg jeg hadde gått til legen med dattera mi.
lykke til og en stor klem til deg[:)]

Uff, så vondt da. [:(] Jeg hadde ringt legen min og fått henne til å se på barnet. Ellers tror jeg ikke det er helt uvanlig at noen barn kan få slike småblødninger. Håper "mistanken" blir avkreftet. [:)]

ORIGINAL: Mrs.H

Forferdelig!
Huff...

Hun reagerte ikke på noen spesiell måte.... tror absolutt ikke det har skjedd noe, tror vi ville merket noe på adferden hennes også...

Å jajaja, DET tror jeg dere hadde!
Hvor lenge etter bleieskiftet så hun deg igjen?

[&o][:o]

Hadde nok tatt hun med til legen, får håpe det ikke har skjedd noe.

ORIGINAL: Mrs.H

Forferdelig!
Huff...

Å jajaja, DET tror jeg dere hadde!
Hvor lenge etter bleieskiftet så hun deg igjen?

Ca 1-2 timer..... så det var ikke lenge siden....

Men ikke la han ha henne alene igjen, for DIN sjelefreds skyld...

Men ikke la han ha henne alene igjen, for DIN sjelefreds skyld...

Kommer ALDRI til og være alene sammen igjen nei... dette sitter dypt inne i meg, men er så ille når personen mest sannsynelig er helt uskyldig[&o] men greier bare ikke og slippe den lille "hvis"

Du.... eg skal på 6 mnd kontroll med gullet mitt i dag, hos er barnelegen, så eg spør om dette kan skje i samme slengen, eg? Så sender eg deg ein PM når eg kjem heim? 

ORIGINAL: sorciere_

Du.... eg skal på 6 mnd kontroll med gullet mitt i dag, hos er barnelegen, så eg spør om dette kan skje i samme slengen, eg? Så sender eg deg ein PM når eg kjem heim? 

Så snill du er... håper legen sier at det er vanlig.....

Back
Topp