......

snuppelille

Glad i forumet
.....

ORIGINAL: Bdancer

du må selv si i fra til nav om inntekten din endrer seg. det står i papirene du fikk da du fikk os innvilget!
hvis du tjener mye får du ikke, tjener du ikke så mye får du noe - men redusert ut i fra hvor mye du tjener.

Har gitt beskjed i juli jeg[:)]

Overgangsstønaden etterbetales jo, så da er det ikke så rart du fikk det kansje.

Man kan også få noe overgangsstønad selv om man jobber 100%, det kommer litt an på hvor mye man tjener. Så det lønnes å søke om man er alene uansett om man har jobb.

ORIGINAL: Insolita

Overgangsstønaden etterbetales jo, så da er det ikke så rart du fikk det kansje.

Man kan også få noe overgangsstønad selv om man jobber 100%, det kommer litt an på hvor mye man tjener. Så det lønnes å søke om man er alene uansett om man har jobb.

Takk for svar[:D] Da har jeg mye penger tilovers denna mnd da[:D][:D]

ORIGINAL: snuppelille

ORIGINAL: Insolita

Takk for svar[:D] Da har jeg mye penger tilovers denna mnd da[:D][:D]

Den utbetalingen som kom nå gjelder for august mnd, så jeg ville IKKE brukt pengene, men ringt NAV på mandag og spurt om det er riktig. Om du har fått like mye som de andre mnd du ikke har jobbet er det nok feil dessverre.

Jeg har jobbet med varierende inntekt de siste par årene nå,
og vet derfor at det en mnd kan komme mye OS i forhold til lønn, men det ville jeg da spart (om du ikke har fast inntekt da)
for jeg fikk da de mndene jeg fikk ingenting lønn og OS var redusert så mye at jeg trengte det jeg hadde spart..
Om du skjønner?[8D]
Lønn for juli blir utbetalt til meg i august, og når lønnslipp kommer leverer jeg inn den til nav, og OS reduseres da for mnd etter.
Sånn har det hvertfall fungert for meg[;)]

Back
Topp