*

• Trådstarter Trådstarter dikkedikk
  • Opprettet Opprettet
Har du noe konkret fra barnehageperioden?? Kontakte barnehagekontoret i din kommune eventuelt en advokat. Vanskelig å få frem en sannhet hvis man ikke har noe konkret dessverre... men jeg ville definitivt gjort det jeg kunne for å gjøre barnehagesektoren oppmerksom på denne barnehagen!!

Fælt å høre[&o][&o][&o] Godt han har bedring nå[:)]

Men er det noen som har gjort noe med han? Fysisk? Psykisk?
Noe du kan vise til / bevise?

Eller er det at han ikke har trives der som har utgjort det?

ORIGINAL: dikkedikk

Sier det selvfølgelig ikke her da[;)]
Har kontakt med mange instanser pga x problemene og de er like overrasket som meg. Dette må hvertfall komme frem i lyset!!

Jeg tenker ikke på hvilken, men hva slags. Vanlig? Familiebhg eller hva?

Få det frem i lyset!! Hadde vært supert om du evt husker episoder, eller andre enn deg, og helst "profesjonelle" kan bedømme at han tydeligvis ikke har hatt det optimalt i bhg[&:]

ikke for å være frekk, men gutten hadde det ikke så bra i 2 år og du ser det nå, når han plutselig forandret seg?

ORIGINAL: Habib Galbiii

ikke for å være frekk, men gutten hadde det ikke så bra i 2 år og du ser det nå, når han plutselig forandret seg?

Nja, det står jo ikke at hun ikke har visst om det eller tatt tak i det før. Hun skriver at flere instanser har vært inni bildet, men kanskje ingenting ble gjort? Ikke vet jeg...

Edit: Ser nå at hun ble overrasket, så ikke vet jeg. Og som en annen her nevner - hvorfor ble han ikke tatt ut av barnehagen om det var mistanker..For meg høres det mer ut som at noe har kommet fram i lyset i ettertid, fra barnehagetiden, og at en kanskje diffus bekymring fra den tiden falt på plass nå, også med tanke på at han har det så mye bedre etter han begynte på skolen.

Men hvorfor tok du han ikke ut av barnehagen da om det pågikk i 2år?
Eller bytta barnehage?

ORIGINAL: Habib Galbiii

*

ORIGINAL: StinkiStini

Eller bytta barnehage?

Fordi jeg fikk anbefalinger om å ikke gjøre det, så ikke han fikk store omveltninger i livet sitt, noe som kunne gjøre det derre... men nå er jeg grundig etterpåklok...[&o]

ORIGINAL: FrøkenFryken

Sier det selvfølgelig ikke her da[;)]
Har kontakt med mange instanser pga x problemene og de er like overrasket som meg. Dette må hvertfall komme frem i lyset!!

Jeg tenker ikke på hvilken, men hva slags. Vanlig? Familiebhg eller hva?
Vanlig kommunal ja...

Eller bytta barnehage?

Dette vet jeg ingenting om.

Det kan være at han f.eks har hatt utagerende atferd og blitt koblet på adhd utredning...oppførselen kan gjenta seg hjemme fordi barnet ikke har det bra så mye av tiden. Da blir man som forelder mer og mer overbevist om at barnet trenger hjelp for å håndtere sine egne reaksjoner. Så begynner barnet på skolen, og atferden blir helt forandret, da begynner man å misstenke at noe har vært galt.

Dette er bare ett eksempel på hva som kan skje, med dette vil jeg bare si at man ikke må være så rask med å stille spørsmål...

Da kom svaret mens jeg svarte...

Eller bytta barnehage?

Fordi jeg fikk anbefalinger om å ikke gjøre det, så ikke han fikk store omveltninger i livet sitt, noe som kunne gjøre det derre... men nå er jeg grundig etterpåklok...[&o]

Ikke straff deg selv for noe du ikke kunne vite.
Du jobber med å oppklare ting nå, og det kan jo hjelpe han til å eventuelt bearbeide ting om vonde minner skulle dukke opp.

Utrolig trist å lese. Men det gleder meg stort at dere nå ser en glad og normal gutt[:)]

Tusen takk for forståelse! Det gleder meg stort at han er på bedringens vei nå og håper av hele mitt hjerte at han ikke får varige men.. Uansett, så syns jeg dette bør tas opp slik at ikke dette skjer igjen med ett annet barn!

Ser at det ble litt mye tolkning og spekulering fra min side. Beklager det, var ikke meningen. Vet ikke helt hva slags linker du ønsker, så har ikke noe konkret å gi. Godt å høre han har det bedre. Håper dere får hjelp. Lykke til[:)]

Back
Topp