:)

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Som dere vet så skreiv jeg ett innlegg i går på att jeg hadde så sykt vondt...
(linken ligger under her)
Huff og huff...

Ringte til legen nå og forklarte att jeg hadde vært der for 1 ukes tid siden og att bekkenløsningen min hadde forverret seg så jeg ønsket en time så fort som mulig for å få ordnet opp med sykemelding...og jeg fikk time i dag klokka 11.00 [:D]

Jeg makter ikke gå slik hele dagen, i laaaaaaaange tider med disse smertene, de er altfor store og vonde...jeg greier jo ikke fungere normalt sammen med barna mine, og det syns jeg blir helt feil... jeg fungerer mer normalt på jobb da enn hjemme, og da syns jeg det er bedre att barna får en blid og delvis uthvilt mamma, og ikke en irritabel og sur en...
Skal oppdatere etter jeg har vært på legen...[:D] *rullet ut av sengen i dag også....blir mange tårer for tiden med meg...ikke følelsesmessige, men smerter* [:(][:(][:(][:(][:(]

OPPDATERING FRA LEGEN...

Nå har jeg blitt 100% sykemeldt, legen syns så synd i meg att han sa dette her skal du få slippe og pines med, så her tar vi full sykemelding 1mnd, siden jeg ikke har lov å skrive ut mer enn 1 mnd om gangen... pluss att dette her lover ikke godt, siden du har så vondt allerede...men du må være flink og pleie deg selv, ta godt vare på babyen og ikke gjør noe tung eller slitsomt arbeid...

Føler såååå med deg altså...Jeg gjør det...

Kommer til å gå bra hos legen, skulle da mangle...Synes når du først er der at du hører med legen om en henvisning til fysio (?)...
Der kan du få mer info på hvordan bevege deg, sitte, ligge, etc...

Håper du blir litt bedre når du får slappet av hjemme...

ORIGINAL: *MaCa*

Kommer til å gå bra hos legen, skulle da mangle...Synes når du først er der at du hører med legen om en henvisning til fysio (?)...

Ja, jeg skal høre om det går ann å få henvisning til fysio....for da blir det vel gratis, dreiv å lurte på å kjøpe meg en sånn "pølse" pute for å ha mellom beina om natten...men jeg må bare forhøre meg med legen først, og så ser jeg...skal vertfall ikke være noe problem og få en 100% sykemelding med legen, så jeg får nå bare se for han kan IKKE tvinge meg til og jobbe når dette hemmer meg sånn...

Huff, føler virkelig med deg!!![:(]

Lykke til hos legen!

jeg har kjøpt meg sånn lang ammepute som jeg har i senga, utrolig godt for ryggen, får avlastet litt! [:)]
Lykke til hos legen og håper virkelig du får litt hjelp så dagene blir lettere [:)]

ORIGINAL: SunShin

jeg har kjøpt meg sånn lang ammepute som jeg har i senga, utrolig godt for ryggen, får avlastet litt! [:)]
Lykke til hos legen og håper virkelig du får litt hjelp så dagene blir lettere [:)]
Å det har jeg tenkt på og. hvor kjøpte du den?

ORIGINAL: Bina

på barnevogn huset som ligger her jeg bor. Men barnas hus skal også ha utifra nettsiden sin [:)]

ORIGINAL: Bina

på barnevogn huset som ligger her jeg bor. Men barnas hus skal også ha utifra nettsiden sin [:)]

Får vel kjøpt det på Rudo ja, og så barnas hus og babyshop om jeg ikke husker feil...Men hvor mye betalte du for din?
Er den stor eller liten? Lurer litt på om jeg selv skal invistere i en sånn selv...Tror det begynner å bli litt aua i bekkenet mitt når jeg legger meg, så det blir jo en fin multi pute da...[8D]

ORIGINAL: *oppsideisi*

ORIGINAL: *MaCa*

Ja, jeg skal høre om det går ann å få henvisning til fysio....for da blir det vel gratis, dreiv å lurte på å kjøpe meg en sånn "pølse" pute for å ha mellom beina om natten...men jeg må bare forhøre meg med legen først, og så ser jeg...skal vertfall ikke være noe problem og få en 100% sykemelding med legen, så jeg får nå bare se for han kan IKKE tvinge meg til og jobbe når dette hemmer meg sånn...

Han kommer nok ikke til å tvinge deg å jobbe...Selvom de gjerne vil at du skal jobbe...

Ja kjøp sånn "pølse" eller en stor amme pute...Kjøp det uansett du, for du kommer til å få bruk for den...

Back
Topp