.

Hei charline[:D][:D]

Så moro at det skulle klaffe så fort for dere! Det er en rar følelse å vite at man er gravid[:)]. Gratulerer så masse!! Og velkommen til et kjempekoselig forum[:D][:D]

Når tid har du termin?

gratulerer med positiv test og velkommen inn til oss[:D][:D]

april er en super plass å være, mange søte snille jenter som er i samme situasjon[:D]

så herlig å høre at det gikk på første forsøk å ja, det å vente på ikm er en stooor tålmodighetsprøve[;)]

vi har vært prøvere i et år da endelig spira satt, så nå er vi overlykkelige begge to, selv om situasjonen enda er litt uforståelig[;)]

jeg hadde heller ikke trodd at formun var min greie, men skal love deg at jeg har blitt avhengig, MÅ en tur innom hver dag[;)]

lykke til i svangerskapet[:D]

gleder meg til å bli kjent med deg her inne[:D]

Hei og Gratulerer så mye med en liten spire i magen [:D]

Dagene mellom EL og IKM er laaaaaaaaaaaaaaaaaange. Og vente og vente på å kunne teste..

Og når testen blir positiv, så sitt en der med en test som forteller at livet vil fra dette sekund bli forandet for resten av livet.. [:D] [:D]

Ønsker deg velkommen inn her og håper du vil stortrives med oss andre jentene her inne. [:)] kjekke med forumet for alle som sitt i samme situasjon er å dele erfaringer og spørsmål som en kanskje ikke vet selv.. som flere.. jeg MÅ inn her hver dag og lese/skrive.. utrolig spennende tid vi jenter har fremover.. MÅ dele det med noen [:D][:D]

Gratulerer så masse med spire!![:D] Kjempeherlig å finne ut at man er gravid altså, det er en spesiell følelse[:)]
Dagene er utrolig lange ja når en går og venter på å få teste[&:] Så jeg er enig med deg at det står stor respekt av dem som klarer og holde seg til ikm dagen, til ogf med noen dager etter ikm.

Men velkommen skal du være!![:D]

Ps. Ja, det er fint her inne![:D]

Gratulerer så mye og velkommen hit.
Dette er andre gangen jeg er gravid og jeg er like oppslukt av svangerskapet som sist. Leser ALT jeg kommer over. Og følger med på hva som skjer uke for uke på alle internettsider og bøker jeg vet om [:D]

Hei! Gratulerer! Vi er faktisk i samme båt; jeg testet positivt i ettermiddag! Jeg er også rolig, det har vel ikke helt gått opp. Det gikk også på første forsøk for oss. Jeg er heller ikke et forum menneske, men har vært inne og tittet litt. Det virker supert å ha noen å snakke med, for det er vel best å vente en god stund med å fortelle venner om den store nyheten! Ha en fin kveld, alle sammen:) Forresten, hvordan får dere lagt til symbolene...?? Som sagt, ingen aktiv forumbruker.

Back
Topp