11271 innlegg kl 13.38

Mrs.J

Elsker forumet
Ser ingen har skrevet ned antallet kl 12, men da har vi en liten pekepinn i alle fall :)

Det var 11266 kl 12.40. så foreløpig har vi ikke vært så aktive i dag.. Men vi tar det vel igjen i løpet av kvelden håper jeg :)

Litt aktive må vi vel bli?!

Flott:-) Er på telefon i dag, så får ikke sjekket antall.. Godt å se dere er tilbake;-) Var så stille her på formiddagen:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Så godt da :) Kan fort hende det blir en liten dupp her i løpet av dagen også altså :)
Er fort gjort. Jeg sover så dårlig om natten så når jeg setter meg i sofaen og ser på tvn så er det fort gjort å sovne :)Men nå bør jeg hive meg rundt litt før banditten kommer hjem fra barnehagen :-P

Er fort gjort. Jeg sover så dårlig om natten så når jeg setter meg i sofaen og ser på tvn så er det fort gjort å sovne :)Men nå bør jeg hive meg rundt litt før banditten kommer hjem fra barnehagen :p

Ja, sofan og tvn er skumle sånn altså! Hvis vi fyrer i peisen så det blir skikkelig varmt her i tillegg har jeg ikke sjans altså!

Har kommet meg hjem igjen, så er klar for litt skravling. :D

BVforum via HTC

Hvordan har det gått de siste dagene? Datt litt av etter torsdag kl 12, har bare vært på telefon og det er så tungvint å skrive også får jeg jo ikke opp tallene heller:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er på telefonen nå så får ikke sjekka eksakt, men tror vi mangler rundt 20 innlegg frem til klokka 12 i morgen...

Hihi jeg er også på telefon.. Men 20 må vi klare!

Telefon her også. :p
20 på tre timer bør gå fint. Virker litt som om folk ble litt slitne i fingrene etter onsdagen. :)

BVforum via HTC

Det virker som det ble litt tyngre ja, om folk er slitne etter onsdag eller om det er fredagsfølelsen som kom og tok oss vites ikke :) satser på at vi klarer oss gjennom helga så vi har noe å gjøre på når uka starter igjen.. :)

Fredagsfølelsen har nok litt av skylden, ja. :)
Det er liksom helt annerledes å sette seg foran tvn på fredagen, enn andre dager. :)

BVforum via HTC

Ja det er det virkelig.. Senker skuldrene og slapper liksom mer av på fredager, gjerne med noe god mat som man spiser på stua :) og så er det jo så mange koselige programmer på fredager :) etter at vi kjøpte dekoder med opptak har fredagskvelden vart til langt på natt for nå får vi jo med oss alle programmene vi vil :)

10 min igjen, og vi har 11380, så da har vi greid det:) Tror jeg skal ha som personlig mål å ha 1500 innlegg i løpet av superdøgnet for da får jeg en stjerne til:) Er bare litt over 300 innlegg lørdag-torsdag som skal til for å få det til, så det skal jeg greie;)

Back
Topp