......

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
hva hadde dere gjort...driver og lurer på om jeg skal bestille meg UL time på MR klinikken her i byen bare for å være sikekr på att alt er bra med den lille huleboeren min, hva hadde dere gjort...P?+??

ORIGINAL: The Hippo Queen

Vet ikke.
Nå får jeg tidlig ul, så det er lett for meg å si at jeg nok ikke hadde gjordt det.
Av egen erfaring hjalp ikke ul annet enn der og da. Var bekymret hele svangerskapet.
Bare jeg kom så langt og så langt... slappet ikke av før gullet var ute... og da var det nye bekymringer[8D]

Tror en blir mer stresset og urolig til mer man fuzzer over det! Og BV er absolutt ikke til hjelp der, hehe.

Hvis du tror det kan berolige deg, så er det kanskje verdt en titt[:)]
*sorry langt svar*[8D]

Det går bra, vet att jeg beroliget meg sist da...men har så lyst å se den lille huleboeren min...men tenkte å vente noen uker til da...eller ringe og bestille time på MR klinikken og så tar det sikkert noen uker da før jeg kommer til...

Hehe, har hørt at uke 12 er en fin tid for tidlig ul[;)]

er sikkert veldig dumt å spørre..men hvorfor det egentlig?

Det begynner å bli litt størrelse på fosteret.
Er mulig å se kjønnet, spes hvis det er gutt.
Og så er det fremdeles en stund til den ordinære[:D]

hmm...[8D]tror vi venter til uke 12 med å ta UL jeg altså..[:D] men alt er sikkert bra med den lille i magen da, men er bare d att jeg kunne godt tenkt meg å vite..[:D] har jentefølelse denne gangen her...

Jeg gjorde det ikke sist, men vil nå pga greit å kunne si til andre at jeg er gravid og vite helt sikkert at jeg er det[:)]

Back
Topp