11000 igjen fra NAV!

x1xhestehov1

Betatt av forumet
Får igjen nesten 6000 for medisiner over 15000 og litt over 5000 igjen på kjøring, tog, buss, bom, parkering, overnatting og mat! [:)][:)] 
Litt fornøyd med navkontoret i byen nå!! [:)][:)][:)]

Så digg.
Deilig å få igjen det en har lagt ut. Ikke dumt nå på sommer'n.

Ja det der gjør godt i lommeboken det og ikke minst humøret hva ??

Det var gdt at du fikk bedre bekjed fra NAV enn meg, jeg fikk berv i går med svarfrist 3 uker, er de teite heller Fertilitetsklinikken er jo stengt for sommeren nå, de skal ha bekreftelse på både det ene og det andre at det er forsøk 1 og 2 de hvet jo da virkelig at jehg ikke har fått støtte før, og attpå til så holdt det ikjke med den listen som jeg fik bekrefytelse far sykehsuet hvor mange ganger jeg har vært der, at det går ann. Jeg skrev opp banknummeet mitt på reiseregninga, men det holdt ikke det skal stå skrevet på det andre arket også, for disse behandles jo vær for seg - du verden d verden, må ta meg en tur o snakke skikkelig med dem til mandagen, har jo bare de to arkene som står at jeg har gjennomgåt forsøkene og resultatene på jeg og nå er det forsendt å få noe fra POrsgrunn -ferie tror de starter fra mandagen.

Slik stod det:
Opplysningene må være oss i hende før 3 uker (det er klin umulig[:(])

Legerklæring for IVF....skal inneholde en bekreftelse på at vilkårene i bioteknologiloven er oppfylt. Ved IVF behandling skal legeerklæring også inneholde opplysninger om hvilket forsøk i rekken det er snakk om.

Vi ber deg sende oss legeerklæring som nevnt ovenfor samt bekreftelse på hvilket kontonr. du ønsker at vi vi godskriver deg ditt tilgodehavende.

Tror jeg har vært veldig heldig. Lest om andre å som har litt problemer med å få igjen for kjøring og slikt. Jeg traff jo ei på NAV som har vært gjennom tre prøverørsbehandlinger selv. Kan kanskje ha litt å si.

Twinanne:
Men herlighet! Du må da få utvida den fristen! Det kan jo ikke være så rigid at det ikke går ann å fire litt på tinga siden det er ferie. Fikk to ark jeg å. Et som bekrefta at det er mitt første. Det skulle til de som beteler ut det som har gått over 15000. Og et med datoer for behandling. Det lokale nav kontortet skulle ha det for utbetaling for reise osv.
Håper du får snakka fornuft i de og at alt ordner seg. Er det forresten ingen på klinikken i det hele tatt? På Ullevål er det ei som tar imot telefoner ei uke iløpet av ferien. Verdt å prøve å ringe hvis du ikke vet helt sikkert. Lykke til ihvertfall![:)] Også håper jeg du har det bra om dagen, uten mye migrene.

Back
Topp