11 uker...

Angel76

Forelsket i forumet
I dag er jeg 11 uker [:D]

Bare en liten uke igjen til 12....

YaY!! [:D]

yey, gratulerer med 11 uker =)
Tipper du er som meg og følger med på klokken hver uke.. hehe

Følger nok godt med gitt... hehehe...
Kan jo liksom ikke komme fort nok til 12 uker heller da [;)]

I know the feeling...
Nå har jeg full nedtelling til ord. UL....
52 dager!! :o
Altfor lenge!!

Går fortsatt og venter på brevet mitt om det jeg...
Har ikke kommet enda, men legen sendte avgårde til sykehuset for 3 uker siden!!

Tror det tok 10 dager fra jeg var hos legen til vi fikk brevet, så syns det er rart du ikke har fått noe enda... Kanskje ringe å purre på det (?)
er 11 dager siden vi var der...

De er ikke kjappest i gata nede på dette sykehuset jeg skal til gitt...
Vet vel egentlig ikke helt om jeg vil dit i det hele tatt etter sist gang, men jeg har vel ikke så veldig mange valgmuligheter i grunn.
Så for vel håpe på bedre "service" denne gangen...

kjipt å ikke ha god kommunikasjon og kjemi med de som jobber på sykehuset.
Håper jordmoren min er alright, og de andre på sykehuset.
Har sett litt på "jormødrene" på web-tv (link fra forumet ett sted), og der var det jo fra drammen sykehus (der jeg skal), og det virker som en herlig gjeng som er der i allefall

Skulle egentlig bli sendt hjem den dagen Julian ble født jeg, fordi legen mente at jeg ikke var i fødsel....
Men man kjenner sin egen kropp og jeg hadde tross alt født 2 barn fra før, så litt vet man jo selv!!
Så mens vi ventet på å bli skrevet ut kom det en jordmor som lurte på om dette kunne være rett og tok en sjekk på meg!
Da hadde jeg allerede 7 cm åpning, fikk fødestue i en h******* fart og en snau time senere var Julian ute.
Rakk ikke noen form for bedøvelse eller noe!

Ikke for det - hadde en super fødsel altså og jordmora jeg hadde var helt super!! Det var bare alt i forkant som var ræva!!

Back
Topp