11 uker siden...

stiller meg i rekke og rekker stille opp hånda.. :p men det er fordi det er mye om dagen og jeg er sliten.. :) iallfall det jeg skylder på..

Tok 7 uker etter positiv test før vi hadde sex, men nå er ting "som normalt" igjen...

jeg har ikke lyst på sånn at jeg tar initiativ, men når han gjør det og vi kommer igang da kommer lysten etterhvert :)

Her er d som i et kloster, ingen lyst om han/jeg prøver aldri så mye. Så håper på at den kommer tilbake snart!!!

Null lyst her heller! Men han maser seg til innimellom da :p

ikke noe action her heller...hehe ikke siden september her...mye sliten.medisinering, litt blødninger...osv... kommer seg nok etterhvert...
jeg har en del slimete utflod (sorry detaljer) og da føler man ikke seg så lekker....

samme her,føler meg som en oppblåst ku om dagene,ekstremt sliten. men det skjønner han heldigvis :)

Har vel kanskje hatt sex 2 ganger siden jeg fant ut at jeg var gravid. Er da 10+2 Ikke det at jeg ikke har så lyst, men er redd for at det skal gå galt....spess når jeg blødde litt etter forrige gang. Så tar det ganske rolig og når jeg tørr. :)

Vært ganske lite her og, pga min lyst er svekka og pga bekkenet er ikke godt . Nå har jeg fått sexforbud i 2 uker også, egentlig veldig ålreit å kunne kose kjempe mye med mannen uten å være "redd" for at jeg gir han forhåpninger. :D

Her er det også lite lyst, men presser meg til hvertfall 1 gang i uken. Og det gjør jo det at jeg synes ukene flyger! Haha.. Så for dere som ikke har lyst på sex, og samtidig synes svangerskapet går fryktelig sakte, så ha sex en gang i uka, for da kommer ukene til å gå veldig fort :-)

Hehe, det er nok det siste jeg tenker på. Har ikke kysset en gang på ukesvis for jeg synes mannen har dårlig ånde. Deilig med kvalme, gitt. Heldigvis vet han at det går over ;)

Ingen problemer med lysten her, men jeg er så forbanna kvalm at jeg ikke klarer! Brå bevegelser ender med oppkast... :(

Klare ikke å nyte sex:/ tar lang tid før orgasme:/ så blir ca ein gang i uken:( må jo se om det blir bedre:) vil ikke ha sex uten orgasme liksom:)

Back
Topp