11 uker på vei, men foster viser bare 8 uker

Mamma_til_gogutten

Blir kjent med forumet
Hei.
Jeg har ei søster som i følge sist menstruasjonssyklus skulle vert 11 uker på vei. Da hun var på tidlig UL viste det seg at fosteret bare var 8 uker på vei, det var hjertebevegelse, men hun ble henvist til en ny undersøkelse da dette var noe gyn ikke hadde vert bort før.

noen her som har opplevd lignende ?

Menstermin her sier 16 uker på vei, ul termin sier 12. Men jeg visste at menstermin ikke stemte pga ingen endringer i tempen før seint. Hadde hoppet over en syklus. Om søsteren din ikke vet når EL var, så kan den ha vært veldig forsinket

Hei.
Jeg har ei søster som i følge sist menstruasjonssyklus skulle vert 11 uker på vei. Da hun var på tidlig UL viste det seg at fosteret bare var 8 uker på vei, det var hjertebevegelse, men hun ble henvist til en ny undersøkelse da dette var noe gyn ikke hadde vert bort før.

noen her som har opplevd lignende ?

det er helt vanlig at det skiller litt på menstermin og tul termin. Husk at en bitteliten feilmåling kan gjøre store utslag når fosteret er så lite + at som kitty2019 skriver kan både el være forsinket og man vet heller ikke når egget festet seg

Ikke uvanlig å bli satt tilbake på TUL. Det jeg hadde reagert på er at en gynekolog ikke har vært borti det før. Skjønner nesten ikke at det er mulig :bored: Det er jo faktisk veldig veldig vanlig.

Back
Topp