11 uker på vei med TVILLINGER !!!!!

Nutti76

Andre møte med forumet
Fikk vite for en uke siden at vi venter tvillinger !!!! Sjokket var stort, men gud som fantastisk å se to hjerter banke inni mammas mage [:D]
Blir travelt her i huset i januar med to gutter på 9 og 4 fra før.....

Trenger anbefaling på vogn - anyone..... ???!!?

Oj.. gratulerer så masse [:D] Blir travelt i huset da, ja.
Eg har desverre ikkje noke erfaring med vogner.

Gratulerer så masse med tvillinger[:D] 
Kan tenke meg det var overraskende[8D]

Vogn har jeg heller ikke mye peiling på desverre.

så moro[:D]

Oioi! Da er vel du den andre her med tvillinger! Spennende!

Kan intet om vogn desverre[:)]

dobbel lykke!!! Grattis[:D]

GRATULERER GRATULERER!!!!! =)=)=)=)=)

ORIGINAL: Leyah

Gratulerer [:D][:D][:D] så moro [:D]

Signerer <3

ORIGINAL: maltesers

så moro[:D]

Gratulerer så mye!

Gratulerer !!!

TFK tvillingvogn- ingen over ingen ved siden av [;)] Dessuten minimalt av reklamasjoner på den*

Gratulerer x 2! [:D] Kan tenke meg det blir hektisk med 4! Trøst deg med at alle sier at overgangen er størst fra 1 til 2, og mindre fra 2 til 3 og 4. [;)]

En mamma i bhg vår har Mountain Buggy tvillingvogn og er veldig fornøyd med den! Jeg har Mountain Buggy vanlig vogn og kan signere på at det er en god vogn. Super lett å trille (noe som var utrolig deilig etter en god, gammaldags og tung Emmaljunga i starten)! Mange tror den er ustabil fordi den er trehjuling, men min vogn har iallfall aldri tippet - men så er jeg også påpasselig med å ikke overbelaste den med varer. [:)]

Wow! Så spennende!! Dere får nok mye å holde på med men dobbelt så mye kos også da!! [:D]

Gratulerer og velkommen i "tvilling-klubben". [:)]

Når det gjelder tvillingvogner, er det en jungel der ute. Og hva som er best, kommer an på hva DU synes er viktig og til hvilket bruk du skal ha den. Vogner som fungerer utmerket i byen, er ikke like greie på grusveier ute i periferien...

På hver sine områder har alle disse noe å by på: Emmaljunga, TFK, OTH, Easywalker og Tako. Eventuelt fins det regelrette designervogner som koster skjorta og hesten. I tillegg fins det en drøss med mindre kjente merker som ikke nødvendigvis er noe dårligere enn de dyrere variantene. Pris er ikke alltid en garanti for kvalitet.

wow!!! GRATULERER, så utrolig da. Og hektisk [;)] har ingen erfaring med vogn, så desverre ingen tips

Så moro[:D] Vet dersverre ikke så masse om tvillingvogner, men en venninne av meg tror jeg har en som heter TFK eller noe slikt, en vogn som ikke ser så stor ut.[;)]

tante har TFK vogn... hun er super fornøyd med den vognen... (obs hun har bare hatt vognen i 7 uker da fettrene mine ikke er større enn som så)

ORIGINAL: *Knøttet*

Gratulerer med tvillinger! Så gøy[:D][:D][:D]

liker ikke tfk som singelvogn, men vet flere som elsker den som tvillingvogn [;)]

Back
Topp