11 uker og magen har sprettet ut :)

bibibi

Betatt av forumet
Til i dag har jeg brukt vanlige skinny hig waist jeans, men nå må jeg gå over til noe annet, magen har poppet ut som en hard fotball! :p håper jeg klarer å holde det sjult i noen uker til :)

Ellers er formen bra og jeg har cravings på sunn mat! :D 

Hvordan går det med deg? :D har du fått noe mage?

min poppa ut forrige uke og har gått inn igjen nå :P
føler jeg hadde større mage sist svangerskap! men det kan vel være fordi jeg hadde mer fett på kroppen da, og :P

jeg craver egentlig ingenting (annet enn iskaffe. og det lar jeg meg ikke få). jeg skulle faktisk ønske jeg kunne slippe å spise, for all mat er ekkel for tiden :P

jeg har og ein mage som har begynnt og vises:D synes da er litt kos og jeg da, bortsett fra at jeg får ikke igjen knappen på buksen min:P  hadde egentlig planer og holde det hemmeligt noen uker til, men tror ikke jeg klare da nei:)

Jeg har fått en kul på magen, og må gå med løse topper for å skjule magen. Får fortsatt på meg den trangeste buksen min, men det er nok ikke lenge den passer.. Tror noen på jobb har avslørt meg, men de har heldigvis ikke sagt noe enda. Har bare fortalt  det til mine to nærmeste kollegaer, og sjefen skal jeg si det til i løpet av uken. Det har bare ikke passet før...

Jupp, men vet ikke om det er så mye babymage enda da. Den er oppblåst så det holder :p
Er mitt tredje svangerskap(8 mnd siden jeg sist gikk gravid til uke 19), så kan ha noe med det også:)

Back
Topp