11 uker og kul

Vepsen

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Vil jo ikke at nyheten skal være så veldig offentlig enda, selv om de nærmeste vet at jeg er gravid. Men nå er jeg 11 uker og har fått synlig kul på magen.... Forrige svangerskap var jeg helt flat i magen ved 12 uker.
Elsker jo at det vokser og gror en liten spire i magen, men nå skjønner jo alle vi møter at vi skal ha baby. Ville så gjerne la det være at det skulle være vår lille hemmelighet ett par uker til ..

Men jaja... Er det det jeg har å syte over, så er det vel ikke så galt:) herlig å ha en liten kulemage å kose med:)

Hehe, det er ikke lett når kulen har kommet fram nei. :-) kos deg med magen!

Plages med det samme. Skulle i selskap i går, måtte endevende kleskapet for å finne no å ha på. 9 uker nå. Har funnet frem mammabuksene, må begynne å bruke de snart. Hadde tenkt å holde det hemmelig lenge denne gangen, men alle ser det jo nå:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Her har magen vist i noen uker :) er 11 uker eg og.
Samboeren min sitt søskenbarn har termin 5 uker før meg, og på hun syns det ikke enda, hun sliter med buksene, men kan ikke se noe mage dee enda.
Nå er jo dette mitt andre svangerskap, og hennes første, så er nok gjerne derfor ;)

Kos deg med magen din du :)
Det gjør jeg, og nå trenger jeg ikke være redd for å vise den heller, deilig :)

Jeg er 11+2, og jammen har det ikke sneket seg fram en bitteliten kul på magen. Jeg kan fremdeles skjule den med litt løsere overdeler, men på julaften var jeg glad vi var alene, for med tettsittende kjole var det ingen tvil om at noe gror der inne! Det er jo ikke uvanlig at magen kommer tidligere enn den gjorde ved første graviditet, min første gang hadde jeg knapt mage ved ordinær ultralyd, og brukte mine vanlige bukser til jeg var 6-7 måneder på vei.

Back
Topp