11 uker og fremdeles slått ut

timeflower94

Forelsket i forumet
Februarlykke 2022❄️
Stjerneskuddene 2024
Jeg har vært slått ut i mange uker nå. Primært veldig sliten, kvalm når jeg er sulten og med lite lyst til å gjøre annet enn å slenge på sofaen og sove. Bor i Oslo og er så lei for at disse fine soldagene går med til å ligge inne og føle seg utafor! Har hatt det sånn i hvertfall 8 uker… Noen andre som bare venter på at 1. trimester og symptomene skal gi seg? ‍
 
Akkurat sånn jeg har det, håper det snart gir seg. Kjenner nå at enkelte dager er lettere kontra at frem til nå har det bare vært tungt.. dermed har jeg troen :cool:
 
Akkurat sånn jeg har det, håper det snart gir seg. Kjenner nå at enkelte dager er lettere kontra at frem til nå har det bare vært tungt.. dermed har jeg troen :cool:
Godt å høre vi er flere! Jeg har enda til gode å kjenne på bedre dager. Føler jeg har vært inne i en veldig lang tunell veldig lenge!
 
Jeg har vært slått ut i mange uker nå. Primært veldig sliten, kvalm når jeg er sulten og med lite lyst til å gjøre annet enn å slenge på sofaen og sove. Bor i Oslo og er så lei for at disse fine soldagene går med til å ligge inne og føle seg utafor! Har hatt det sånn i hvertfall 8 uker… Noen andre som bare venter på at 1. trimester og symptomene skal gi seg? ‍
Du er ikke alene om å ligge inne i finværet og gremmes :banghead: Det er virkelig 1dag om gangen her for å holde ut. 2 trimester må bare komme fort som fy!!!:hungover:
 
Halvveis i uke 8 her og jeg er helt utslitt. Har en sønn på 10 mnd og en jobb som krever veldig mye, så jeg endte opp med en ukes sykemelding. Sist jeg var gravid var det Corona-tider og hjemmekontor. Akkurat hjemmekontor biten er et stort savn nå. Skal tilbake på jobb på tirsdag, men veldig spent på hvordan det går. Nå sover jeg 12 timer hver natt og to dupper sammen med sønnen på dagen. Far som er i permisjon synes nok dagene blir litt tunge med ei mor som har veldig lite å bidra med.
 
Her også. Godt inn i uke 11, sover og er så sliten. Lagt meg sammen med vesletupp 3 kvelder på rad og sovet 11-12 timer på natt. Normalt sover jeg bare 6 så detta er mot normalt orker knapt trene. Ligger ute på verandaen, hører på lydbok og halvsover halve dagen mens gjengen er på jobb, bhg og skole.
 
Har vært helt skutt siden uke 2 xD typisk enorm utmattelse hvor jeg gjerne sov 7-8 timer natt og 1-3 timer dag, hodepine og generell utslitt.
nå har det gitt seg, jeg er helt symptomfri så mistenke MA :confused:
Bare å vente å se an rett og slett.
 
Nei, men det trenger jo absolutt ikke være MA:oops: Hvordan har det vært i dag? Har du opplevd MA tidligere? Symptomene kan jo variere veldig fra dag til dag, men man kjenner såklart sin egen kropp best.. Bare håper virkelig det er en annen forklaring på din endring i symptomer:Heartred
 
Har vært helt skutt siden uke 2 xD typisk enorm utmattelse hvor jeg gjerne sov 7-8 timer natt og 1-3 timer dag, hodepine og generell utslitt.
nå har det gitt seg, jeg er helt symptomfri så mistenke MA :confused:
Bare å vente å se an rett og slett.
Nei, men det trenger jo absolutt ikke være MA:oops:Hvordan har det vært i dag? Har du opplevd MA tidligere? Symptomene kan jo variere veldig fra dag til dag, men man kjenner såklart sin egen kropp best.. Bare håper virkelig det er en annen forklaring på din endring i symptomer:Heartred:Heartred:Heartred
 
Nei, men det trenger jo absolutt ikke være MA:oops:Hvordan har det vært i dag? Har du opplevd MA tidligere? Symptomene kan jo variere veldig fra dag til dag, men man kjenner såklart sin egen kropp best.. Bare håper virkelig det er en annen forklaring på din endring i symptomer:Heartred:Heartred:Heartred
Jeg har hatt to MA tidligere men også to vanlige svangerskap. Ca 30% av svangerskap ender i abort så jeg stresser ikke med det- da var fosteret ikke levedyktig.

Har framdeles ingen symptomer, og føler meg i veldig god form.
Men ingen blødninger eller lignende. Ble overrasket over at man må vente helt til uke 12 for nipt test! Herlighet så tullete.

Men ja. Jeg har enda ikke sett JM eller noe da. Jeg er generelt en avslappet gravid :angelic: med førstemann varjeg ikke hos lege eller jordmor før OUL:bag:

Men krysser fingrene da :)
 
Har vært helt skutt siden uke 2 xD typisk enorm utmattelse hvor jeg gjerne sov 7-8 timer natt og 1-3 timer dag, hodepine og generell utslitt.
nå har det gitt seg, jeg er helt symptomfri så mistenke MA :confused:
Bare å vente å se an rett og slett.
Håper at alt går bra med deg og din lille :Heartred Selv hadde jeg forferdelig intens kvalme forrige uke, men fredag-søndag forsvant den så og si helt, og jeg levde tilnærmet normalt i helgen. Mandag slo kvalmen meg ut igjen, men noe mindre intenst enn før. Krysser fingrene for at symptomene dine også kommer tilbake :Heartred
 
Jeg har ikke vært noe særlig kvalm. Men om jeg får de turene der jeg plutselig bli dårlig. Så har jeg alltid noe på lur. Det ligger alltid noe godis. Chips. Brus. Farris. Saft. Is i fryseren. Frukt. Til og med nutri drikk fra apoteket.
 
Jeg har hatt to MA tidligere men også to vanlige svangerskap. Ca 30% av svangerskap ender i abort så jeg stresser ikke med det- da var fosteret ikke levedyktig.

Har framdeles ingen symptomer, og føler meg i veldig god form.
Men ingen blødninger eller lignende. Ble overrasket over at man må vente helt til uke 12 for nipt test! Herlighet så tullete.

Men ja. Jeg har enda ikke sett JM eller noe da. Jeg er generelt en avslappet gravid :angelic: med førstemann varjeg ikke hos lege eller jordmor før OUL:bag:

Men krysser fingrene da :)
Krysser fingrene for deg også :Heartpink Håper du snart får en avklaring, men godt du klarer å ta det så rolig og avslappet :)
 
Back
Topp