11 uker igjen!

Destiny85

Forumet er livet
I dag er det 11 uker igjen til termin! Oh my god!
Sitter med så blandede følelser til det hele... Han må gjerne bli der inne leeeenge enda den ene dagen, dagen etter plages jeg såpass med kroppen at han skulle helst vært ute i går[8D]
Så er jeg overbevist om at Amalie kommer til å bli verdens beste storesøster, og neste dag så er vi verdens ondeste foreldre som skal ha en skatt til[&:]
Går også tenker mye på den operasjonen hennes..[&o] Skulle ønske jeg visste NÅR! Jeg føler det må skje innen 5 uker, visst ikke blir det for seint!
Vil jo hun skal være helt frisk før jeg havner i fødsel..

Ellers er ting litt mer på glid her da.. vannlekkasjen er borte, jeg har vasket de minste str som lillebror skal arve etter Amalie, jeg fant ut at madrassen til sprinkelsenga passa i den nye senga, og i dag fikk jeg endelig tak i kommode til klærne hans! Fikk pakkene på tralla på ikea selv i dag, men måtte fri til en snill mann for å få de i bilen[:)]
Så fikk jeg ei nabodame til å hjelpe med med den ene (var 2 kolli) inn, og nå har jeg brukt 3 timer på å montere og sette den på plass!
Da er senga på plass, bilstolen og bagen i hus, kommoden på plass og klærne vasket. Få klærne på plass og ta bilder av det som skal selges etter Amalie så kan eskene med utstyr bæres ned i kjelleren igjen!

DA er det ikke annet enn småplukk til han kommer og jeg kan bruke all min tid på Amalie og evt operasjon[:)]

Godt å få mere og mere på plass til han kommer! [:D][:D]

Tror Amalie blir ei fin storesøster jeg. Hun kommer til å bli litt småsjalu i starten regner jeg med, men så ordner det seg ganske fort. Ida var jo verdens beste storesøster med kos og nuss og klem fram til hun skjønte at Tobias hadde kommet for å bli da han var 1 mnd, da fikk han et bitemerke i panna! [8D][&o] Men du ser jo den dag i dag, de er jo helt avhengig av hverandre! [:)]

Back
Topp