11 uker idag :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Bærre 1 uke igjæn t dæm "magiske" 12 ukan Synes svangerskapet her går my fortar einn dæm forrige to, men så har æ 2 viltre goillonga som gjør at dagan går kjæmpefort

Gratulerer med 11 uker :)

Grattis med 11 uker! Er der selv i dag, men synes det har gått tregt jeg da. Men satser på det går fort fra nå. Er jo snart ferie :D

Hurra for 11 uker! 
Så bra at du syns tiden har gått fort, og den går sikkert enda fortere nå i ferien 

Grattis med 11 uker :)) Heldig som bare har 1 uke igjen til 3 mnd. Den siste uka går nok også kjempefort ;)

Kakken skrev:
Hurra for 11 uker! 
Så bra at du syns tiden har gått fort, og den går sikkert enda fortere nå i ferien 

Tusen takk :) Trur d går enda fortar i ferien ja, plutselig så e man halvveis

Neta88 skrev:
Grattis med 11 uker :)) Heldig som bare har 1 uke igjen til 3 mnd. Den siste uka går nok også kjempefort ;)

Tusen takk :) Du har no eiller itj så mang ukan igjæn t dein første milepælen ;o) Uka her kjæms t å gå fort ja,for d e masse som skjer :))))

Gratulerer så mye! :))

emoticon grattis!!

11 uker her også i dag,og den første legetimen i morgen :D

suschi skrev:
11 uker her også i dag,og den første legetimen i morgen :D

Gratulere med 11 uka du å Har itj dein første legetimen før neste mandag æ ;o) Gler mæ t å få helsekortet å fyll ut d

var det som var min plan også,å ikke gå før 12 uke,men gikk litt feil i tellingen min på kalenderen når jeg skulle finne ut hvilken uke på kalenderen det var på ;p

Back
Topp