11 uker idag:)

FrkS

Blir kjent med forumet
11 uker, bare en uke til 12 uker!  Det vil også si bare en uke til ultralyd, gleder meg (gruer meg litt også da) Merker at kvalmen også begynner å gi seg, tiden fremmover blir fin:)

Ååå gratulerer så mye!! :)

gratulerer!!! da er det bare å telle dager, og ikke uker!!! :) herlig at kvalmen holder på å gi seg, da! gleder meg til det selv!! ;)

skilpadda* skrev:
Ååå gratulerer så mye!! :)

Wiiiii !! 11 uker her og, UL imorra :D:D

Åå! Gratulerer så møe :-)) må innrømme jeg er litt misunnelig ;-) Har dere fortalt nyheten allerede, eller venter dere en uke til?

Gratulerer så mye!:) Gleder meg så til jeg og kan telle dager til 12 uker :p men begynner å nærme seg for meg og:)

Gratulere så masse, kjem etter med 11 veker på onsd :) kjente sjølv at kvalmen forsvann litt no i uke 10. I uke 9 var den på det værste. Her blir det ul på fredag <3

Lykke'i'magen skrev:
Åå! Gratulerer så møe :-)) må innrømme jeg er litt misunnelig ;-) Har dere fortalt nyheten allerede, eller venter dere en uke til?

Takktakk :) Vi har fortalt til nærmeste familie, oldeforeldre og resten av familien får vite etter ul :)

Vi har fortalt det til familie, mine sjefer og noen venner :) Om alt er bra på UL imorra, så ser vi ingen grunn til å vente :) Vi gleder oss til å spre den gode, fantastiske nyheten !!:)

Wiiiii, gleder meg med deg, er 11 uker og en dag selv....
Herlig å nærme seg  12 uker .gratulerer

Back
Topp