11 uker i morgen!

Kimura

Betatt av forumet
Mailykke <3
Snart ferdig med første trimester! Det har jammen gått fort! Nå begynner liksom den perioden hvor ting skjer. Magen blir gravidfin. Ikke dissetjukk. Snart kjenner vi spark, plutselig kjenner vi babyens bevegelse. ❤ Mennene kan kjenne sparket utenpå magen, og ting blir liksom litt mer virkelig :)
Jeg gleder meg!! :D

Ja det blir så fint :-)
Gleder meg jeg også :-D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jaa!! Og det blir offentlig!! Og jeg slipper å lyve! Og jeg gleder meg til å kjenne spark igjen❤

Gleder meg til å kjenne liv ☺️ takk for oppmuntring

Gleder meg masse selv jeg:) 1.trimester er ikke noe gøy, men vi har mye å se fram mot:)

Gleder oss vi å:) 11uker på torsdag å da bare en uke igjen til magiske 12:) har funnet ut at vi kanskje kan kjenne liv til jul:) er vel 20 uker 2juledag:)

Med første så kjente liv rundt uke 20. Og med andremann kjente jeg liv rundt uke 16. Så det er forskjell!
Jeg bare gleder meg så innmari til alt! Og det er så fint :D

Snart ferdig med første trimester! Det har jammen gått fort! Nå begynner liksom den perioden hvor ting skjer. Magen blir gravidfin. Ikke dissetjukk. Snart kjenner vi spark, plutselig kjenner vi babyens bevegelse. ❤ Mennene kan kjenne sparket utenpå magen, og ting blir liksom litt mer virkelig :)
Jeg gleder meg!! :D
Fort??? Snakk for deg sjøl! Hehe !! Ellers er vi enige! :):)

Ja jeg syns det :) selve uken har gått sakte, men når jeg ser tilbake på når jeg fikk positiv test, så virker det som om det var for to dager siden :P

Back
Topp