11 Uker i dag:-)

Lykkedokka

Glad i forumet
I dag er jeg 11 uker ut i svangerskapet:-)
Den siste uken har virkelig ikke vært lett, hverken følelsesmessig eller fysisk, Har vært DÅRLIG!!!
Men får håpe det værste er over nå vel..... [:D]

Gratulerer med 11 uker :) Bare ei uke igjen til de magiske 12 ukene :)

Gratulerer sååå mye med 11 uker :) nå er det bare ei uke igjen så har de 12 ukene gått :))))
jeg har selv 2 dager igjen :D hihi.. tiden har gått kjempe fort synes jeg :)

Kan være enig i at tiden flyr. Jeg er sykemeldt om dagen. Så jeg har begynt en liten "resturant" for mannene min. Så jeg lager middager som jeg aldri har laget før og som gjerne tar litt tid.... som stek, hjemmelagede lapskaus, osv.osv.....
Har aldri hatt det mer moro hjemme. bortsett fra denne hersens kvalmen.... Æsj[:'(]

ORIGINAL: Lykkedokka

Kan være enig i at tiden flyr. Jeg er sykemeldt om dagen. Så jeg har begynt en liten "resturant" for mannene min. Så jeg lager middager som jeg aldri har laget før og som gjerne tar litt tid.... som stek, hjemmelagede lapskaus, osv.osv.....
Har aldri hatt det mer moro hjemme. bortsett fra denne hersens kvalmen.... Æsj[:'(]

nammi, når skal jeg komme på besøk??? haha... mannen din har det bra nå kan jeg tenke meg :) hehe..
ååååå det er ingenting som er bedre enn skikkelig hjemmelaga mat [:)]
Har aldri tid til det nå :( men det blir nok en del utover ja :) og når permisjonen begynner [:)]
Lakris hjelper utrolig bra på kvalmen :) den holder min i sjakk iallefall [;)]

Ja lakris er tingen. Elsker lakris. Men is også er en liten kur...... Mannen er en smule bortskjemt nå ja. hehe. Men jeg elsker hjemmelaget mat. Fikk alltid det hjemme når vi var små. Ikke posesaus eller noe. Alt hjemmelaget:-) Namm[:D]

gratuller masse med 11 uker[:D] og håpper formen din blir bedre[:D]
venter selv på overskud

Gratulerer med 11 uker [:D]
Jeg kommer etter imorgen[:D]
Gleder meg til jeg er 13 uker, for da skal jeg på min første kontroll..håper bare alt er bra[:D][:D]

Gratulerer begge to med 11 flotte uker[:D]

grattis med 11 uker.. håper formen komme seg :)

Grattis[:D]

Back
Topp