11 uker i dag :)

Løvebrøl

Gift med forumet
Ja da er det min tur å endelig nå 11 uker. Hipp hurra?
Kjedelig å ha tremin så sent i september. Jeg er så misunte på alle dere!
Jaja bare en uke igjen, nå begynner det å nærme seg :)

Gratulerer! :D

Det har du helt rett i! Jeg syns det er så gøy at alle her inne snart er over 12 uker jeg :)

Lett for deg å sei, du er over milepæla! haha jeg føler meg litt bitter i dag. vil så gjerne bare spole fram en uke. er redd hver dag for at jeg skal blø. Heldigvis ingenting til nå :)

Lett for deg å sei, du er over milepæla! haha jeg føler meg litt bitter i dag. vil så gjerne bare spole fram en uke. er redd hver dag for at jeg skal blø. Heldigvis ingenting til nå :)
Når du først har kommet til uke 11 tenker jeg at det skal veldig mye til før det går galt den siste uken før uke 12! Tror egentlig du kan slappe helt av! :)

Når du først har kommet til uke 11 tenker jeg at det skal veldig mye til før det går galt den siste uken før uke 12! Tror egentlig du kan slappe helt av! :)

Det tørr jeg ikke. Første gangen jeg var gravid såg jeg liv i uke 11. noen dager etter dødde det. Kroppen merket det ikke så jeg kom til oul og fant ut at det ikke var liv :( Men denne gangen får jeg tidlig ul når jeg er 12 + 3. Tør ikke slappe av før den ultralyden :(

Det tørr jeg ikke. Første gangen jeg var gravid såg jeg liv i uke 11. noen dager etter dødde det. Kroppen merket det ikke så jeg kom til oul og fant ut at det ikke var liv :( Men denne gangen får jeg tidlig ul når jeg er 12 + 3. Tør ikke slappe av før den ultralyden :(
Å nei, så grusomt! :( Da skjønner jeg godt at du ikke tør senke skuldrene enda ja!

Gratulere med 11 uker :)

Jeg hadde foresten ul termin den 26 med vesla men hu kom den 15 av seg selv, altså at kroppen begynte fødselen selv :) så kan jo hende du får se knøtte før termin datoen :)

Back
Topp