11 uker i dag!! :D

Mialille

Forumet er livet
Tiden går jo så fort, synes jeg. :)
Neste uke er andre svangerskapskontroll også, men denne gangen hos jordmor, der jeg skal være mest. Neste gang jeg skal til lege er i uke 28. Det er lenge til det.. :P

Og snart kan vi offentliggjøre dette også, er bare 16 dager igjen.. Til jul. :) 

Kjenner også at jeg er gravid, mye mer enn sist. Så tidlig som nå. 
Nå stikker det i livmoren, jeg er trøtt, kvalm - men ikke så mye som tidligere og bekkenet som skrangler med meg. Meeen, jeg koser meg jeg. Elsket å være gravid sist, og jeg liker dette allerede. 
Har vært sykemeldt av andre grunner siden september, og skal starte å jobbe igjen neste torsdag. Spennende på hvordan det skal gå.. 

Flere som synes dette går fort? Og som merker til graviditeten? :)

Merker den veldig godt. Har en mage som vises alt, kvalme å bekken som ikke vil alt det jeg vil:( Sist hatet jeg desverre å være gravid,så satser på dette går mye bedre:)

Har også fått mage, så prøver å skjule den så godt jeg kan. :P
Heldigvis er det kaldt her, så kan ta på kjukke jakker eller gensere. ;P

Gratulerer med 11 uker:D
Jeg er 10 uker i dag, og  begynner å merke graviditeten på en annen måte enn kvalme og tretthet:P
Mer murringer og stikninger i magen, og en tydelig kul når jeg våkner om mornigen, den forsvinner når jeg har fått vært på do da men:P
Begynner å bli vanskelig å holde inn magen nå, så babykulen kommer sakte men sikkert :) Herlig<3

Back
Topp