11 uker i dag :D + litt andre ting :P

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
Hurra!

11 uker i dag! Hurra hurra hurra!

Samboern min har forhåpentligvis tatt til vettet, for han sa til meg i dag at han har vært veldig egoistisk som bare har vært ute og festet i det siste. Håper han har fått tenkt seg litt om, og faktisk tatt til vettet. Har bare følt meg så alene de siste helgene.

Hadde en liten diskusjon om det tidligere i dag, så da har han nok gått og tenkt litt på det. Og med tiden viser det seg at han kanskje blir litt mer ansvarsfull. Det håper jeg virkelig. I dag har han bygget sandkasse til sønnen vår :) Jeg ble så glad, og sønnen vår ble så utrolig glad! Han satt seg ned i sanda og skuffa sand opp i lastebiler og bøtta si :) Og da tror jeg han skjønte hvor mye det betydde både for meg og gutten vår <3

Først og fremst: Gratulerer så mye:) Veldig godt å høre at han tar til vettet:) Håper det ordner seg for dere, og at dere får en flott tid fremover:) StOOr klem c",)

Real skrev:
Først og fremst: Gratulerer så mye:) Veldig godt å høre at han tar til vettet:) Håper det ordner seg for dere, og at dere får en flott tid fremover:) StOOr klem c",)

Må signere denne Heldigvis hjelper det mye bare man får snakket sammen om problemene

Dette var godt å høre!!!!
Gratulerer med 11 uker

Gratulerer med 11 uker! Inderlig godt mannen din har tatt til fornuft! :)

Hurra for 11-uke! Og du skal nok se han tar til vett etterhvert. ;-) lykke til!

Hurra for 11 uker!!

Ang mannen din.. Min samboer hadde en periode med storebror som han festet en til to ganger i uken over en lang periode. Jeg var skikkelig lei av å alltid være hjemme alene i helgene men det gikk over. For hans del tror jeg det var en måte å reagere på at han skulle bli far. Ingen er like og mannfolk har som regel en litt annerledes måte å reagere på enn oss hormonelle bomber;)
De har mange tanker og følelser som må ut hvis ikke de liker å prate..

Håper han fortsetter den gode oppførselen og har fått rast fra seg litt.

Så flott å lese! Håper dette kan markere en ny begynnelse for dere!

dette var kjekk lesing!
Ikke bare er du en uke nærmere neste milepæl, men du har en samboer som ser ut til å ha forstå hvor egoistisk han har oppført seg :)
Gratulerer så mye!

Back
Topp