11 uker + hjertelyd! <3

Jeg skal også på onsdag :) Må oppdattere hverandre hvordan det gikk :) Har dere bestilt privat? :) Vi har det :)

Jupp. Privat. I Oslo. Er mindre "bekymret" nå som jeg har hørt hjertelyden. Har egentlig ingen grunn til å bekymre meg, men allikevel... Hehe. Blir litt rart.

Jupp. Privat. I Oslo. Er mindre "bekymret" nå som jeg har hørt hjertelyden. Har egentlig ingen grunn til å bekymre meg, men allikevel... Hehe. Blir litt rart.
Syns også det er greit å se i uke 12 om alt er som det skal :)

så herlig :-) :-)
hadde dopler med mini men finner den ikke :-/
håper jeg får høre hjertelyden på første kontroll hos legen som er på tirsdag :-)

Hørte hjertelyden på torsdag hos legen <3 lykke

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Er 11 uker på vei i dag <3 Allerede?!?

Slang meg nedpå sofaen for å lytte litt etter hjertelyden. Har ikke klart å fange den opp tidligere. Men med en liten smule flaks så klart jeg å fange den opp!!!! <3 Det var helt tilfeldig at jeg traff på riktig sted, for det ble vanskeligere å finne den etter hvert. Måtte skråstille doppleren litt. Fikk heldigvis tatt opp lyden på telefonen <3

Hjertet mitt smelter <3

Hvor kjøpte du den? Ønsker meg også en slik for å ha noe vakkert å lytte til :D

Når skal du?? Jeg skal på onsdag.

Da er det onsdag!! Masse lykke til på UL i dag! Jeg skal i ettermiddag, er veldig spent!! :) Må få høre etter du har vært :)

Da er det onsdag!! Masse lykke til på UL i dag! Jeg skal i ettermiddag, er veldig spent!! :) Må få høre etter du har vært :)

Har vært der nå! :-D To armer og to bein - en perfekt liten skapning med mye bevegelse i kroppen :-D Legen trodde det kunne være en gutt, men ville ikke si helt sikkert fordi det er vanskelig å fastslå så tidlig. Så det blir spennende med ordinær ultralyd om ikke altfor lenge <3 <3 <3 Jeg smelter <3 <3

Har vært der nå! :-D To armer og to bein - en perfekt liten skapning med mye bevegelse i kroppen :-D Legen trodde det kunne være en gutt, men ville ikke si helt sikkert fordi det er vanskelig å fastslå så tidlig. Så det blir spennende med ordinær ultralyd om ikke altfor lenge <3 <3 <3 Jeg smelter <3 <3
Gratulerer med en liten minibaby :) Så artig!! Fikk du med bilde?? En herlig opplevelse tenker jeg :) jeg skal i ettermiddag :D

Gratulerer med en liten minibaby :) Så artig!! Fikk du med bilde?? En herlig opplevelse tenker jeg :) jeg skal i ettermiddag :D

Fikk med fire bilder. Samboeren driver og scanner og ordner nå! Hehehe!! Termindatoen stemte :-)
Lykke til senere i dag! Det blir koooos! :-D

Fikk med fire bilder. Samboeren driver og scanner og ordner nå! Hehehe!! Termindatoen stemte :)
Lykke til senere i dag! Det blir koooos! :-D
Takk skal du ha :) Gleder meg til å se bildet :)

Så bra!! herlig å høre :)

Back
Topp