Frk_Mamma
Spennede tider :)
5 min kanskjeHurra!! Tok det lang tid??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5 min kanskjeHurra!! Tok det lang tid??
5 min kanskjeMåtte styre unna min egen puls først!
![]()
KjempekosGleder meg såå til ul til uka
![]()
Jeg skal også på onsdagNår skal du?? Jeg skal på onsdag.
Jeg skal også på onsdagMå oppdattere hverandre hvordan det gikk
Har dere bestilt privat?
Vi har det
![]()
Syns også det er greit å se i uke 12 om alt er som det skalJupp. Privat. I Oslo. Er mindre "bekymret" nå som jeg har hørt hjertelyden. Har egentlig ingen grunn til å bekymre meg, men allikevel... Hehe. Blir litt rart.
Syns også det er greit å se i uke 12 om alt er som det skal![]()
Er 11 uker på vei i dag <3 Allerede?!?
Slang meg nedpå sofaen for å lytte litt etter hjertelyden. Har ikke klart å fange den opp tidligere. Men med en liten smule flaks så klart jeg å fange den opp!!!! <3 Det var helt tilfeldig at jeg traff på riktig sted, for det ble vanskeligere å finne den etter hvert. Måtte skråstille doppleren litt. Fikk heldigvis tatt opp lyden på telefonen <3
Hjertet mitt smelter <3
Hvor kjøpte du den? Ønsker meg også en slik for å ha noe vakkert å lytte til![]()
vet du om man får kjøpt i butikk?![]()
Når skal du?? Jeg skal på onsdag.
Da er det onsdag!! Masse lykke til på UL i dag! Jeg skal i ettermiddag, er veldig spent!!Må få høre etter du har vært
![]()
Gratulerer med en liten minibabyHar vært der nå! :-D To armer og to bein - en perfekt liten skapning med mye bevegelse i kroppen :-D Legen trodde det kunne være en gutt, men ville ikke si helt sikkert fordi det er vanskelig å fastslå så tidlig. Så det blir spennende med ordinær ultralyd om ikke altfor lenge <3 <3 <3 Jeg smelter <3 <3
Gratulerer med en liten minibabySå artig!! Fikk du med bilde?? En herlig opplevelse tenker jeg
jeg skal i ettermiddag
![]()
Takk skal du haFikk med fire bilder. Samboeren driver og scanner og ordner nå! Hehehe!! Termindatoen stemte
Lykke til senere i dag! Det blir koooos! :-D
Har vært der nå! :-D To armer og to bein - en perfekt liten skapning med mye bevegelse i kroppen :-D Legen trodde det kunne være en gutt, men ville ikke si helt sikkert fordi det er vanskelig å fastslå så tidlig. Så det blir spennende med ordinær ultralyd om ikke altfor lenge <3 <3 <3 Jeg smelter <3 <3