11 uker! Dette blir en skummel uke!

VeoVeo

Flørter med forumet
I dag er jeg elleve uker. Skulle nesten tro at dette er noe jeg er veldig glad for, og jeg er jo det, på en måte. Men jeg mistet i den 11.uken i forrige svangerskap, så gruer meg sånn for denne uken!:( Skal heldigvis til legen min neste onsdag og han har ultralydsapparat, så krysser fingrene for å se liv! Uken etter skal jeg til KK for å ta dobbeltest, håper bare jeg når så langt. Ønsker så inderlig at det skal gå fint denne gangen! 

Krysser fingrene for dere ;) Håper virkelig at alt er i skjønneste orden ;) 

Lykke til og håper du klarer å senke skuldrene etter denne uken 

Gratulerer med 11 uker! Skjønner at det er litt nervepirrende for deg, men håper du kommer deg godt gjennom denne uken også :)

Jeg hadde det likedan i uke 10, det var så godt å passere den uken. Nå er jeg i uke 12 og har senket skuldrene litt, men er veldig spent på UL neste uke.

Gratulerer med 11 uker, den siste uka var veldig spennende for meg også, selv om jeg hadde sett et bankende hjerte i uke 9. Nå har jeg kommet til uke 13

Tusen takk for lykkeønsker! :) Hjelper veldig på når det finnes så mange snille damer her inne!! Er fortsatt veldig nervøs, så håper denne uken går fort! :) 

Krysser fortsatt fingrene ;) 

Elissa85 skrev:
Krysser fingrene for dere ;) Håper virkelig at alt er i skjønneste orden ;) 

Håpe alt e bra me lille babyn :)

Er nå 12+1 og skal til legen i morgen! Håper så inderlig at vi får se at det er masse liv inni magen min! :) 

Back
Topp