S
Sjefshoppa
Guest
Kun en uke igjen
og 17 dager til ultralyden og fullgåtte 3 mnd er det 15 dager til + legetime om 1 uke og 175 stikk nærmere, woop woop :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer! Er 11 uker i dag eg og!![]()
Tusen takk :-D ser denGraaatulerer :-D Venter spent på de neste 3 dagene jeg ! Gleder meg så fælt til å være i uke 12![]()
Ja, herlig følelse :-DGratulerer! Tenk at om en uke er du passert den magiske grensaså utrolig herlig!
Tusen takk :-D åjaGratulerer så mye
Men, jeg skjønner ikke helt det her...Det står i signaturen din at du har termin 9. november. Jeg har termin 8. november, men jeg er ikke 11 fullgåtte uker før i morgen. Hvordan går det egentlig?Sikkert noe jeg ikke har fått med meg her
hehe
edit: Har kanskje noe med sykluslengde å gjøre?![]()
Tusen takkGratulerer med uke 11!Jeg tripper å venter på at det skal bli torsdag slik at jeg passerer magiske 12 fullgåtte uker
![]()
Nei :-D ♥Tjoho!!Tiden går fort ja
Nå er det ikke lenge igjen til 12 uker
![]()
Jeg har termin 9.nov og er 11 uker på torsdag i følge norsk utregning som er 40+2. Men de som bruker amerikansk utregning eller amerikanske apper vil få "fullgåtte uker" to dager før oss som bruker norske da amerikansk utregning kun er 40 uker.. Kanskje derfor dere får forskjellig?Gratulerer så mye
Men, jeg skjønner ikke helt det her...Det står i signaturen din at du har termin 9. november. Jeg har termin 8. november, men jeg er ikke 11 fullgåtte uker før i morgen. Hvordan går det egentlig?Sikkert noe jeg ikke har fått med meg her
hehe
edit: Har kanskje noe med sykluslengde å gjøre?![]()
Følger hva gynekologen sa til meg for ei uke siden :-DJeg har termin 9.nov og er 11 uker på torsdag i følge norsk utregning som er 40+2. Men de som bruker amerikansk utregning eller amerikanske apper vil få "fullgåtte uker" to dager før oss som bruker norske da amerikansk utregning kun er 40 uker.. Kanskje derfor dere får forskjellig?
Tusen takkGratulerer til deg og
vi har termin samme dag vi da :-D