11 uker !!!! :-D

• Trådstarter Trådstarter Sjefshoppa
  • Opprettet Opprettet
S

Sjefshoppa

Guest
Kun en uke igjen :-) og 17 dager til ultralyden og fullgåtte 3 mnd er det 15 dager til + legetime om 1 uke og 175 stikk nærmere, woop woop :-D

Graaatulerer :-D Venter spent på de neste 3 dagene jeg ! Gleder meg så fælt til å være i uke 12 :-P

Hipp hurra! :-D

Gratulerer! Tenk at om en uke er du passert den magiske grensa :-) så utrolig herlig!

Gratulerer så mye :)

Men, jeg skjønner ikke helt det her...Det står i signaturen din at du har termin 9. november. Jeg har termin 8. november, men jeg er ikke 11 fullgåtte uker før i morgen. Hvordan går det egentlig? :) Sikkert noe jeg ikke har fått med meg her :D hehe

edit: Har kanskje noe med sykluslengde å gjøre? :)

Men, jeg skjønner ikke helt det her...Det står i signaturen din at du har termin 9. november. Jeg har termin 8. november, men jeg er ikke 11 fullgåtte uker før i morgen. Hvordan går det egentlig? :) Sikkert noe jeg ikke har fått med meg her :D hehe

Tusen takk :-D åja :-) Gratulerer :-D jeg gikk inn i uke 11 idag :-D Gratulerer med 11 uker til deg også :-)

Gratulerer med uke 11! :) Jeg tripper å venter på at det skal bli torsdag slik at jeg passerer magiske 12 fullgåtte uker :)

Jeg har termin 9.nov og er 11 uker på torsdag i følge norsk utregning som er 40+2. Men de som bruker amerikansk utregning eller amerikanske apper vil få "fullgåtte uker" to dager før oss som bruker norske da amerikansk utregning kun er 40 uker.. Kanskje derfor dere får forskjellig?

Jeg har termin 9.nov og er 11 uker på torsdag i følge norsk utregning som er 40+2. Men de som bruker amerikansk utregning eller amerikanske apper vil få "fullgåtte uker" to dager før oss som bruker norske da amerikansk utregning kun er 40 uker.. Kanskje derfor dere får forskjellig?
Følger hva gynekologen sa til meg for ei uke siden :-D

Back
Topp