11 Uker <3 og usikker....

LuckyMom

Venn av forumet
I dag er jeg 11 Uker og det er jo fantastisk! Bare 1 uke igjen! Men.........

Jeg er blitt mer og mer usikker på om det er noe levende i magen min og det er en ren plage! Jeg kan ikke vente i mange uker til på den ordinære UL'timen, det blir bare for lenge uten verken hjertelyd eller bilde! Trenger så sårt en bekreftelse på at alt er bra.. symptomene mine er ikke lenger bekreftende nok....

Hva med å snakke med lege/jordmor om dette? 
Du er en bekymret gravid kvinne som de må ta på alvor! 
Sender deg mange klemmer, og håper på at alt er i skjønneste orden. 

Jeg skjønner litt hva du mener. Jeg var på ul for 2 uker siden. Var shitnervøs før jeg skulle inn. Samme i går. Og fortsatt føler jeg meg ikke trygg. Samtidig som det selvfølgelig også er for uvirkelig til å tro på. Gleder meg til jeg har mage og kjenner spark, så det er mer fysisk også bortsett fra symptomer. 
Men huff, det er veldig lenge å skulle gå rundt sånn å være bekymra/usikker. Hva med å bestille deg en UL før den ordinære?

Hurra for 11 uker forresten!. Tror og håper alt er som det skal 

Med førstemann var eg akkurat som deg. Eg tok privat tidlig ultralyd i uke 11, og det var fantastisk. Anbefalar alle som er usikre og trenger bekreftelse å gjera det. Klart det kostar litt, men eg syns det er vel verdt pengane.
Sjølv om eg er veldig rolig denne gangen, har eg likevel bestilt ul i uke 12 :o))

Gå til lege eller jordmor og be de lytte etter hjertelyd så du kan roe deg :-) Eller ta blodprøve. I første svangerskapet hørte legen hjertelyden i uke 11. Denne gangen fant ikke legen hjertelyd når eg var inne, (var litt tidlig) så da tok de blodrøve i stedet :)
Også bestilte eg privat UL for eg klarer ikke vente =P 

Tusen takk for støtten alle sammen :) Jeg har bestemt meg i dag for å bestille privat ultralyd snarest mulig, så får vi se om det er snart nok, vil ikke gå slik som dette stort lenger nei :)
Trenger å se det lille hjertet galloppere og ikke minst, selve skatten min <3

Jeg har det på akkurat samme måte. Jeg tenker ikke på annet, og teller til og med timer hver eneste dag...feks,.... nå er det bare 20 minutter til jeg er 11 uker og 2 dager på vei. Nei, sånn kan man ikke ha det. Bestilte meg tidlig ultralyd for en stund siden, og har fått time til organrettet ultralyd den 27 juni. Kan nesten ikke vente. Har ingen symptomer, så klarer ikke tro det, el slappe av før jeg får se det.

.

Huff, synn at andre må ha det slik også, men er litt lettet over at jeg ikke er alene med følelsen, er det din første også kanskje?

Back
Topp