11. november

Sappy

Betatt av forumet
Hei !!

Jeg har termin 11 november. Det virker sååå lenge til [8|], dessuten synes jeg det virker litt skremmende også.

Tankene svirrer bort støtt og stadig om alt kommer til å gå bra, om jeg kommer tidsnok til sykehuset.
Og når får jeg vite om fødselen er i gang......

Men nå koser jeg med spiren i magen, for hver spark som jeg kjenner er en fornøyelse. [:)]

En herlig følelse..... så får bekymringene komme til den tid [:)]
 
Hei. Vi har termin på samme dag vi[:D] Jeg gleder meg og gruer meg til fødselen. Og synest oxo det er leeeeenge igjen å vente, men tiden går raskt avsted lell...Lykke til til deg[:D]
 
hei baghera..
jeg går oxo og tenker på dette..man sier at ett svangerskap er 9 mnd...men regner du deg frem blir det som sagt 10mnd..sjønner ikke dette selv....[8|]
håper noen kan gi oss ett svar på detta da...
klem
 
Venter 12.november, men nå føler jeg at tiden nærmer seg.....tenk, 12 uker igjen. Får litt panikk[&:] Det er jo så mye jeg trenger[:)]
 
ORIGINAL: bagheera

hei. hehe virker ikke lenge med 12 uker[;)] virker lenger om en sier 3 mnd[;)] holder meg til 12 uker jeg hihi[:D]



Ja 3 måneder høres leeeeenge til[;)] 12 uker det går fort det[:D]
 
Hei Hei...

Huff endelig 7de mnd... [:)]

Først i svangerskapet var jeg mye plaget av kvalme frem til 4 mnder. Og nå får jeg ikke sove om nettene.

Sover kun i 2-3 timer og er lys våken etterpå. Noen som sliter med dette ?????

Blir glad når alt dette er over, kanskje jeg kommer til å savne denne tiden.... men akkuratt nå er det virkelig slitsomt.

Føler at det er veeeldig lenge til nov. Og som du sier bagheera er det faktisk ikke mye å gjøre hjemme når man er sykmeldt fra jobben.
Har selv plager med bekkenløsningen, men skjønner ikke hvor jeg har så mye energi fra. Får lyst til å vaske og gjøre huset rent og ryddig støtt og stadig. Har vært og kjøpt inn nye gardiner til stua og da skal det liksom være naturlig at jeg oxo skal rydde rundt slik at gardinene har penere omgivelser.

Nei huff.... Det blir virkelig slitsomt dette her i lengden. For babyen sparker og huier i magen samtidig som jeg er ivrig med å gjøre ditt og datt [8|]
 
Back
Topp