11 november

barnimagen24

Betatt av forumet
hei jeg er ganske ny her jeg, er 4mnd på vei, det er satt term til 11 nov, har ikke hvert på ul enda, så vi får se dah...

Det er SÅÅÅÅ rart syntes jeg, JEG SKAL BLI MOOORRR....
Det må vær noe av det største et menneske opplever, å skape et annet liv...

Ganske deilig følelse ja! Selv har jeg termin en gang i mella 18 og 23 november, legene blir ikke enige hehe... Gleder meg masse til å bli mor!!

Men har du hvert å tatt UL du alt?

Jeg fikk time når jeg er 19 uker på vei, altså 19.juni.. Gleder meg til å se det som rører seg, har alt begynt å tenke på hva "det" ligner, hvordan det ser ut, Hvordan jeg blir som førstegangsmor å i det heletatt.. Jeg er jo ung dah, men alt ligger til rette for meg å smboern min...
Dette gleder jeg meg til!!!![:D]

Ja jeg har vært to ganger på ultralyd å det er pga dem har trodd det var komplikasjoner, men det har heldigvis ikke vært noe i veien! Var først når jeg var 7uker og 5 dager også var jeg når jeg var 12 uker og 5 dager. Her den 20 mai kjente jeg spark og den 23 kjente min kjære det for første gang på utsiden, mamma har også kjent det!! Det er såååå deilig! Har enda ikke fått innkallelse på den vanlige ultralyden, men håper den ligger hjemme å venter på meg i postboksen min. Er på hjemplassen min nå.

Wow, kult!!!
Så utrolig, samboern vil så gjerne, men det er bare inni meg endah...
ÅÅÅ er glad egentlig for at jeg er gravid på d her årstia, for det kunne blitt tungt å hvert høygravid midt i juli august, skal forresten til syden om ei uke så, det kunne blitt tungt om jeg hadde hvert stor nå.. Jeg var å så på sia deres, det var morro å se... spesielt..
Men du? får man kjøpe så mange bilder man vil, eller er det bare et bilde..... og på 3d får man video kasset eller hva er det d går ut på egentlig??

Det er helt fantastisk! Samboeren min ble helt vill han å mora mi sa at den tok ett frispark når hun kjente det!
Di gangene vi var på ultralyd har vi bare fått ett bilde med, men jeg tror du får flere på den vanlige ultralyden, mulig man må betale for det er ikke sikker.
På 3d vet jeg rett å slett ikke, skal undersøke litt senere. For jeg har hørt at det noen ikke drar før i 6-7 mnd pga da vises babyen bedre!

Back
Topp