11.mars og tirsdag :-)

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hola chicas :D:D
Hvordan var natten deres?
Er ofte innom å leser,men det er ikke alltid jeg har tid til å svare.

Flott vær og våknet av at solen lyste inn på rommet kl 6.30... Det liker vi :)

10 grader og sol igår.. hvordan er været hos dere?

Planene idag?

Skal bort på el-kjedebutikken idag å høre om tv-box og kanaler her i Sverige,priser etc...

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vedlegg

• 1394519458676.jpg
    1394519458676.jpg
    161,5 KB · Visninger: 18
  • 1394519510001.jpg
    1394519510001.jpg
    112,2 KB · Visninger: 19
  • 1394519564891.jpg
    1394519564891.jpg
    50,6 KB · Visninger: 17
Så koselige bilder. Deilig med vår og mindre klær!
Bruker dress enda vi da, snøflekker og litt gjørme her og der :-p
Fantastisk med sol! Det gjør så godt for kroppen!
Grei natt her. Lillebror våken kl 01 og kl 05,
Men sov til 7 :-D
Ungene leker og jeg skal straks stelle meg ferdig. Var godt i gang, men havnet i sengen igjen med en kopp kaffe gitt!
Lillebror og jeg skal gå til byen og leke på barnetreff og handle etterpå.
I morgen fyller treffen 1år, så jeg har lyst til å bake noe å ha med.

Surfer mobilt!

Nusselige småtroll:D
For et deilig vær dere har :)
Her har det også blitt blå himmel og plussgrader, men sola har ikke dratt seg ordentlig ned fra fjella enda:eek: får den i leiligheten om ca en uke eller to:) gleder meg!

Her har natten vært grei, var innom Emira 1 gang for å gi hun vann, og fulgte hun på do ;) jeg klarte å legge meg seint igår så er litt trøtt! Og småvondt i ryggen pga senga:confused:
Idag tenkte jeg å trille en tur til butikken :) men nå skal jeg dusje og etterhvert spise;)

Ønsker alle en fiiiin dag:D

Bruker dress enda vi da, snøflekker og litt gjørme her og der :-p
Ungene leker og jeg skal straks stelle meg ferdig. Var godt i gang, men havnet i sengen igjen med en kopp kaffe gitt!

Surfer mobilt!
Pleier egentlig å bruke dress vi også,men var ute så kort tid og jakkene er vindtette og hadde masse ull under hehe :-) Litt deilig å slippe dress,for nå er det vår føler jeg... yey :-)
Så kos med kaffe i sengen.. kunne ønske jeg likte kaffe :-)

Håper dere får det hyggelig på treffet idag :-)

Vi skal bake kanelboller idag. Elsker det ♡

Kålormen Wael 14.10.11♡

Nusselige småtroll:D
For et deilig vær dere har :)
Her har det også blitt blå himmel og plussgrader, men sola har ikke dratt seg ordentlig ned fra fjella enda:eek: får den i leiligheten om ca en uke eller to:) gleder meg!

Her har natten vært grei, var innom Emira 1 gang for å gi hun vann, og fulgte hun på do ;) jeg klarte å legge meg seint igår så er litt trøtt! Og småvondt i ryggen pga senga:confused:
Idag tenkte jeg å trille en tur til butikken :) men nå skal jeg dusje og etterhvert spise;)

Ønsker alle en fiiiin dag:D
Takk Anita :-)
Deilig med sol. Blir så glad hehe. Kan tenke meg du gleder deg til solen dukker opp:-)

Deilig at du kun våknet 1 gang i natt da:-)
Kos deg på trilletur :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Er utenfor og hører reven.... haha uvant:-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Vedlegg

• 1394521372452.jpg
    1394521372452.jpg
    19,7 KB · Visninger: 11
Er utenfor og hører reven.... haha uvant:-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Haha.. var visst ikke reven nå,det var igår kveld. Nå var det en fugl. Aner ikke hvordan type. Hørtes helt likt ut :oops:

Kålormen Wael 14.10.11♡

Takk Anita :-)
Deilig med sol. Blir så glad hehe. Kan tenke meg du gleder deg til solen dukker opp:-)

Deilig at du kun våknet 1 gang i natt da:-)
Kos deg på trilletur :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Ja er så godt med sol.. elsker våren! Den setter man så pris på etter en lang vinter :D hvertfall her som vi ikke har sol i 6 mnd;)

Hehe nesten fælt å skrive det, men ofte jeg sover hele natten gjennom:eek:D har noen dovendyr i hus :P hvertfall så lenge dem er friske :)

Haha.. var visst ikke reven nå,det var igår kveld. Nå var det en fugl. Aner ikke hvordan type. Hørtes helt likt ut :oops:

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hahahaha :D

Bruker dress enda vi da, snøflekker og litt gjørme her og der :p

Surfer mobilt!
hehe, her blir det dress omtrent hele sommeren :p Iallfall mesteparten, siden tempen som regel ligger på 10-12 grader hele sommeren og det alltid blåser surt her i byen ;) Sparer inneklærne da :p

Det er alltid morro å ha en grunn for å bake :D Hva skal du bake da?

Du, forresten. Har du sett noe på babybagen som hører til City Versa? Søstra mi er på vognjakt, og vi er jo kjempefornøyd med sportsdelen. Men hvordan er det med bag? Synes å ha sett at de ser så knøttsmå ut :confused: Hun skal ha i september, så burde vel ha en bag som holder til iallfall mars-april når babyen er 8 måneder!

Last edited:
God formiddag :)

Her var vi tidlig påan, men snuppa sov til 06.30 og så fikk hun mme i storsenga sammen med meg før vi sto opp :) Koselig start på dagen det! Meeen hun har hatt endel runder med hoste i natt, så jeg var ikke helt klar for å stå opp med en gang og da konstaterte Hermine "mamma trøtt!" :P
Vi hadde kutta ned til en dose astmamedisin morgen og kveld, har gitt to doser til nå, men da kom hosten tilbake med en gang, så nå har vi dobla dosen igjen og håper på bedring! KUN ved soving og aktivitet hun hoster :confused:

Hermine fikk seg jo barnevader i går...idag snør det så måtte ta vinterdressen med tilbake til bhg :eek: :P Jaja, typisk!

Kjøpte jo melkefri grøt fra Iherb, og den testa vi nå på morran. Er ofte at hun ber om grøt enten om morran eller om kvelden nå, typisk at når ungen er blitt SÅ stor så begynner hun å like grøt :P Jaja, er kjekk mat å spise, metter lenge og mye næring! Men den grøten fra Iherb var iallfall kjempegod og hun måkka innpå :) Anbefales til de melkefrie ungene ;)

Ha en fin dag!

Hola chicas :D:D
Hvordan var natten deres?
Er ofte innom å leser,men det er ikke alltid jeg har tid til å svare.

Flott vær og våknet av at solen lyste inn på rommet kl 6.30... Det liker vi :)

10 grader og sol igår.. hvordan er været hos dere?

Planene idag?

Skal bort på el-kjedebutikken idag å høre om tv-box og kanaler her i Sverige,priser etc...

Kålormen Wael 14.10.11♡
ååå, så deilig med så lite klær på ute! :)
10 grader...det har vi som regel i juli her oppe :P Så orker ikke å glede meg til våren helt ennå, den kommer ikke før i mai ;)

God formiddag :)

Her var vi tidlig påan, men snuppa sov til 06.30 og så fikk hun mme i storsenga sammen med meg før vi sto opp :) Koselig start på dagen det! Meeen hun har hatt endel runder med hoste i natt, så jeg var ikke helt klar for å stå opp med en gang og da konstaterte Hermine "mamma trøtt!" :p
Vi hadde kutta ned til en dose astmamedisin morgen og kveld, har gitt to doser til nå, men da kom hosten tilbake med en gang, så nå har vi dobla dosen igjen og håper på bedring! KUN ved soving og aktivitet hun hoster :confused:

Hermine fikk seg jo barnevader i går...idag snør det så måtte ta vinterdressen med tilbake til bhg :eek: :p Jaja, typisk!

Kjøpte jo melkefri grøt fra Iherb, og den testa vi nå på morran. Er ofte at hun ber om grøt enten om morran eller om kvelden nå, typisk at når ungen er blitt SÅ stor så begynner hun å like grøt :p Jaja, er kjekk mat å spise, metter lenge og mye næring! Men den grøten fra Iherb var iallfall kjempegod og hun måkka innpå :) Anbefales til de melkefrie ungene ;)

Ha en fin dag!

Skal jeg sjekke ut, men hvordan er det med toll på det nettstedet?

I dag har natten vært god tror jeg, jeg er så trøtt at jeg ikke vet om jeg har ammet mellom 11.30 og 05.00, og hvis ikke jeg har det har lillesøster faktisk sovet så lenge:eek::p
Hun liker fremdeles ikke babyredet sitt, men godtar å sove litt i det på dagtid. Det tror jeg er lurt, for liker ikke at hun ligger på siden oppå ammeputa hele natta, men det er bare sånn hun skal sove.

Nasse har sovet godt, hun har blitt veldig pappajente, og skal ikke lenger gi meg kos, bare pappan. Men det er vel naturlig akkurat nå, men jeg kjenner det gjør litt vondt at vi har sklidd litt i fra hverandre. Får trøste meg med at dette er bare en periode, og at snuppa har det kjempefint med pappan sin:-) Hun er ikke noe sjalu lenger på bebisen, og vil kose og ta på henne:-)

I dag skjer det ingenting, nyter å ta det med ro:-) Storebroren min kommer kanskje innom i kveld, og hilser på det nye onkelbarnet sitt.

Så avslappet:)1394533694573.jpg

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Skal jeg sjekke ut, men hvordan er det med toll på det nettstedet?
Du må holde deg under 200kr grensa + porto da, så jeg bruker å handle for ca 30$ hver gang, og så kommer portoen i tillegg. Men man får som regel MYE greier for 200kr ;)

Om du bruker rabattkoden MBJ092 får du 10$ rabatt ved kjøp for 40$, så da får du mer for pengene ;)

Denne bruker vi nå:
http://www.iherb.com/Earth-s-Best-O...in-Cereal-Apple-Sweet-Potato-8-oz-227-g/39064

Den er ganske "grov" men smaker godt og metter nok bra! :)

Du må holde deg under 200kr grensa + porto da, så jeg bruker å handle for ca 30$ hver gang, og så kommer portoen i tillegg. Men man får som regel MYE greier for 200kr ;)

Om du bruker rabattkoden MBJ092 får du 10$ rabatt ved kjøp for 40$, så da får du mer for pengene ;)

Denne bruker vi nå:
http://www.iherb.com/Earth-s-Best-O...in-Cereal-Apple-Sweet-Potato-8-oz-227-g/39064

Den er ganske "grov" men smaker godt og metter nok bra! :)

Flott, jeg tror jeg må forsøke å bestille noe derfra altså, jeg har fundert så lenge på det, og sett på hva dere har kjøpt:-) Noe mer du anbefaler derfra?

Back
Topp