11. Mai

BellaTullball

mamma til to gullskatter
Hva har så dere jenter gjort på i dag?

Vi har begynt å plante blomster i blomsterbedene og blomsterkassene våre.
Er langt i fra ferdig, for vi har ikke kjøpt nok blomster :P
I tillegg så holder sambo på å lage en benk vi skal ha i hagen :)

Så flink du er som ordner i hagen da! Har du stor hage? jeg synes det er så fint med stelte hager, men jeg er alt for dårlig på å få det til hos meg selv. I dag har vi vært på besøk hos mor og far, deretter hatt besøk av svigers. Deretter har vi hatt besøk av en kompis som har vært å sett hockey. Føler dagen har gått ganske fort, og nå er bekkenet veldig ferdig med å "late som" om alt er bra.

I dag har jeg vært å kjøpt ny mammakjole til 17.mai :-) godt å få det antrekket i orden.

I dag har vi faktisk satt potet i den lille potetåkeren vår, plantet gressløk, basilikum, persille og koriander :p Skulle plantet noen blomster også, men har ikke hatt tid i dag. Får ta det neste gang det blir finvær ;)

I dag har jeg vært å kjøpt ny mammakjole til 17.mai :) godt å få det antrekket i orden.
Det skulle jeg også gjort! Men jeg finner så lite mammakjoler her. Må vel lete igjennom klesskapet mitt og se om jeg ikke har en kjole jeg kanskje får på meg :p

I dag har jeg vært å kjøpt ny mammakjole til 17.mai :-) godt å få det antrekket i orden.
Kjøpte du på en mammabutikk, eller på en vanlig klesbutikk? Om det er en vanlig butikk, hvilken kjøpte du på? Vurderer sterkt å droppe 17. mai i år på grunn av antrekket. ;P

Kjøpte du på en mammabutikk, eller på en vanlig klesbutikk? Om det er en vanlig butikk, hvilken kjøpte du på? Vurderer sterkt å droppe 17. mai i år på grunn av antrekket. ;P
Jeg kjøpte på h&m :-) veldig fornøyd med kjolen, den satt så fint på. Mammakjole som ikke føltes som et telt på meg som mange andre har gjort :-p

Det er vel mer en tunika enn kjole da :) så blir tights under :-) men veldig fornøyd :)

Så flink du er som ordner i hagen da! Har du stor hage? jeg synes det er så fint med stelte hager, men jeg er alt for dårlig på å få det til hos meg selv. I dag har vi vært på besøk hos mor og far, deretter hatt besøk av svigers. Deretter har vi hatt besøk av en kompis som har vært å sett hockey. Føler dagen har gått ganske fort, og nå er bekkenet veldig ferdig med å "late som" om alt er bra.
Selve hagen ligger på ett lavere nivå enn huset, lite blomster i selve hagen gitt :P I allefall foreløpig.
Vi kjøpte huset i fjor sommer, så det tar nok litt tid før vi finner ut hvordan vi vil ha det rundt hus og i hagen.
Blomsterbedene her var veldig igjengrodd, men vi har gravd frem 2 av 3 nå.
Det var en gammel dame som bodde her, så det er nok mange år siden det var gjort noe rundt omkring sist.

Jeg har ikke noe særlig grønne fingre, så veldig spent på hvordan det går hehe...

Selve hagen ligger på ett lavere nivå enn huset, lite blomster i selve hagen gitt :P I allefall foreløpig.
Vi kjøpte huset i fjor sommer, så det tar nok litt tid før vi finner ut hvordan vi vil ha det rundt hus og i hagen.
Blomsterbedene her var veldig igjengrodd, men vi har gravd frem 2 av 3 nå.
Det var en gammel dame som bodde her, så det er nok mange år siden det var gjort noe rundt omkring sist.

Jeg har ikke noe særlig grønne fingre, så veldig spent på hvordan det går hehe...

Tror det viktigste er å ha gløden. Kan jo "få" grønne fingre etter hvert :) Høres it som om dere har kommet godt i gang synes jeg

Så flink du har vært:-) klør i fingrene etter å plante jeg også. Men har bare turt å plante stemor også har vi plantet thuja hekk da:-) så venter vi på sol slik at vi kan beise plattingen som vi bygde på for noen uker siden:)

Back
Topp