11 måneder gammel gutt på lekeland i trondheim

linnt

Flørter med forumet
hei. jeg sitter å lure på hva vi skal finne på i morgen. jeg vurderer å dra på et lekeland i trondheim. har noen erfaring med å ha med seg små barn dit? får de noe ut av det? aslak er 11 måneder og elsker å utfolde seg, blir så liten plass her i leiligheten. men jeg vil ikke dra om det ikke er noe vits liksom.. erfaringer?[:)]

Snuppa her var såvidt fyllt 1 år da vi var på lekeland på heggstadmyra.
Hun STORKOSA seg[:D] Der har de et eget "miniland" på et vis, som de mindre barna kunne utfolde seg, uten at de store kom og ødela

Nå har ikke jeg vært i Trondheim da, men som regel har de en egen avdeling for de minste.
Vi har hatt det knall hver gang vi har hatt med snuppa [:D]

Jeg ville ikke brukt så mye penger å gått med en så liten gutt..vent til han blir eldre, får mye mer utbytte da! Ville heller f.eks tatt en tur i svømmehallen eller åpen bhg, om det finnes der du bor!

Vi var på lekeland da lillegutt var 10mnd, han storkoste seg. Lekte i ballbingen, klatret opp trappene og rusjet ned sklia, osv[:D] Og er de under 1 år så er det jo gratis også[;)] Jeg hadde glatt dratt![:)]

På Zitruz på Solsiden er det et område for de under 3 år med store myke byggeklosser, liten ballbinge og sklie, der er det fint for sånne små å utfolde seg. Ved Bowling 1 på Heimdal/Sandmoen er det litt større område, vi var der på babytreff når storebror var 10-11 måneder og de storkoste seg. Hadde dratt dit om jeg var deg [:)]

ta turen.. blir sikkert kos det :)

Vi hadde med vår gutt når han var 11 måneder faktisk., han koste seg masse!!! selv om han var så liten, krabbet han rundt og jeg så at han koste seg. Men nå som han snart er to år ,er det selvsagt enda mer fart på han! [:D]

vi dro nå vårres var rundt 10 mnd. han gikk når han holdt i noe, så han kosa seg helmax. de har jo avd for så småe barn. så jeg synes ikke det er for tidlig

vil bare tilføye at jeg anbefaler den nye ved biltema på tiller.

metro lekeland på tiller har kjempefin og stor 'småbarns-avdeling'..
vi var med jenta på lekeland vår fra hun var ca 9 mnd og hun kosa seg veldi.

Lekeland var supert for snuppa mi da hun var 10-11 mnd, selv om de får mer og mer ut av det etter hvert da.

Vi krabbet rundt, lekte sisten, gjemsel, dyttet på puter, klatret over og under og gjennom lekeapparatene for de fra 0-3 år. Kjempestas! [:)]

Dette var i Ålesund da, men regner med at det er godt lagt opp i Trondheim også. [:)]

Back
Topp