11 dpo

anines

Elsker forumet
Forrige måned kom mensen en uke senere enn vanlig, og jeg blødde mindre. Nå er det 11 dager siden jeg skulle hatt mensen igjen, og den har ikke kommet. Tok en graviditetstest forrige måned, og en til dagen etter jeg skulle hatt mensen sist. Men begge var negative. Mensen har aldri uteblitt tidligere.. Hva gjør jeg? Tok det opp med legen da jeg var innom med mini på onsdag, og da sa han at det sikkert ikke var noen ting.

Er bare vente og se mens kan bli forsinket av stress osv...

11 dager over mens? Da er du ikke 11dpo. 11 dpo er 11 dager etter EL. På dagen mens skulle kommet er vel gjerne 14 dpo. Du er da 14+11 = 25 dpo

Legen kunne tatt en blodprøve da i det minste! :P merkelig, hvis ikke testen slår ut og du ikke får mensen... Er du ekstremt undervektig?

Men 11 dager etter ikm (ikke kommet mens) burde du vel få positiv test om noe var på gang

Vet du når EL var da?

Ja, det jeg også tenker. Nei, vet ikke helt når den var, i og med at mensen var rar forrige måned også. Har en sønn på ett, og prøver ikke å bli gravid akkurat nå.

Legen kunne tatt en blodprøve da i det minste! :P merkelig, hvis ikke testen slår ut og du ikke får mensen... Er du ekstremt undervektig?

Synes det er merkelig selv. I og med at den alltid har vært regelmessig tidligere. Er ikke ekstremt undervektig nei :p Vil si jeg er normal.

Ja, det vet jeg. Men har ikke vært stresset eller syk eller noe sånn som jeg kan forbinde med det. Merkelig.

Ikke alltid kroppen oppfører seg likt ifra mnd til mnd uten det trenger å være noe veldig spesiel grunn til det...

Back
Topp