11 DPO i morgen, altfor tidlig å teste?

Enlitenspire

Betatt av forumet
Jaja dagene snegler seg avgårde, og jeg gjør mitt beste for å tenke på alt annet enn en mulig graviditet.
Det er ikke enkelt gitt! Har de siste dagene vært litt uvel, blir fort svimmel og småkvalm om det går noen timer siden jeg har spist, brystene er blitt ømme og tunge og brystvortene ekstra følsomme og innimellom kjennes stikninger i magen.

På torsdag (eller fredag) kommer normalt sett mensen. Og aller helst skal jeg jo da vente til fredag med å teste, men det er jo SÅ lenge til!

Derfor lurer jeg på om noen av dere har lyktes med å få positiv test på 11 DPO?
Jeg har en del strimler fra billigtester, så gjør slik sett ikke så mye om noen går med....

Ja:)
Testet en lørdag og skulle ikke ha mensen før torsdagen!;-D
Så kan være mulig, men den er jo ikke 100% sikker!

Forrige graviditet testet jeg knall positivt 11 dpo. Denne gangen begynte jeg å teste 8 eller 9 dpo. Fikk svakt positive strimler frem til i dag da jeg tok en digital. Gravid. Ikm i dag.

Fikk til og med positiv Cb digital 11 dpo jeg, så det er absolutt mulig :) Begynte å skimte strek 8-9 dpo på billigstrimmler.. Men håper er ikke ute om den blir negativ, mange som ikke får positiv før ikm :)

Jaja, da ble det til at jeg tok en test.
Den var imidlertid blendahvit og altså negativ.
Så da venter jeg nok til ikm på torsdag (eller fredag) med å teste på ny.
Får følge med temperaturen inntil da, håper den holder seg stabilt høy....

Nei håper fremdeles! Brystene er ømmere enn noen gang før og fremdeles litt småkvalm og uggen til tider.
Temperaturen steg bittelitt i dag, og ligger fremdeles høyt så sjansen er der....Blir spennende å se hva som skjer de neste to- tre dagene...

Da har jeg kommet meg til 13DPO og i de fleste tilfeller har mensen kommet på 14DPO, men ved en del anledninger ved 15DPO, så kan ikke være helt sikker på om IKM er i morgen eller fredag. Temperaturen steg i dag, med 0,16 grader, det har den ikke gjort tidligere. Pleier alltid å synke før mensen, ved 6 av 7 anledninger har den sunket på 13DPO, men sist syklus holdt den seg høy til 14DPO og mensen kom 15DPO så kan ikke være helt sikker...

Kvalmen har blitt tydeligere, brystene verker stadig mer, brystvortene er superfølsomme, hadde metallsmak i munnen i går og blitt mer varsom for folks parfymer. Har også kjent noe i magen. Alt i alt føler jeg at dette kan gå veien altså. Men er første PP så klarer ikke helt å tro det. Og fremdeles kan jo mensen komme. Blir nok til at jeg tester igjen i morgen, så får jeg se....

Herregud, så spennende! Tvi tvi!

Nok en negativ test, eller egentlig to idag. Buhu :'( Men temperaturen er fremdeles høyere enn den bruker å være, så håper i det lengste...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sååå spennende. De dagene før test er grusomt lange. Men det ser jo ut til at du har gode tegn på noe der. Håper du får positiv test i helgen:)

Ja altfor spennende. Blir helt dårlig av å ikke vite. Er kommet til 14DPO så syns godt de kunne vært en liten strek nå...Men vet jo om folk som først tester positivt en uke etter, så får vel bare vente å se. Om mensen ikke dukker opp tar jeg en ny på lørdag...

Det gjelder å være tålmodig. Og det er det vanskeligste av alt. :) Lykke til. Og håper å se deg med positiv test! :)

Ja skal prøve å ta meg sammen og mønstre alt jeg har av tålmodighet, samt tvinge tankene over på noe annet. Blir bare stresset av testingen, så tror jeg heller får vente til mandag før jeg tar en ny. Hvis ikke mensen dukker opp da...På en måte blir det greit det og, det verste er på et vis uvissheten :)

Ja, det er akkurat det. Jeg ventet faktisk til etter ikm denne gang før jeg testet. Men så prøvde vi ikke heller. Jeg bare merket av tr ikke kom og tok en test neste dag når den fortsatt ikke kom.. Egentlig var det veldig greit at det skjedde slik for jeg slapp å tenke på det. Men dersom man er klar over at man prøver så er det helt annerledes. Men uteblitt mens er det sikreste tegn på graviditet, så det er ikke dumt å bare vente litt.

Da melder jeg meg herved ut av forumet. Idag tidlig sank temperaturen med enda en del hakk og så kom mensen. Det var igrunn litt godt og, veldig slitsomt og gå å ikke vite. Nå vet jeg at det ikke ble klaff denne gangen. Ifh til jobb, skole og et evt bryllup passer det igrunn bedre om en baby først kommer i august/september. Skal forsøke å minne meg på det titt og ofte. Så får jeg bare se hva som skjer...:-)

Back
Topp