11.Dager igjen...

Solsikke76

Flørter med forumet
Fikk brev i posten fra sykehuset og der stod det at jeg hadde fått planlkag keisersnitt 12. april[:)]Egentlig termin er 26.April.Gleder oss stort ti.l tvilling prinsene kommer![:)]God pÅske alle sammen!

Så godt å få brev :D Da er det jo "bare" å forberede seg [:)] Kose deg i tiden fremover mot KS. God Påske[:D]

ORIGINAL: Solsikke76

Fikk brev i posten fra sykehuset og der stod det at jeg hadde fått planlkag keisersnitt 12. april[:)]Egentlig termin er 26.April.Gleder oss stort ti.l tvilling prinsene kommer![:)]God pÅske alle sammen!

Kan jeg spørre om hvorfor du skal ha keisersnitt?????

ORIGINAL: nå blir vi 3

Deilig å ha en dato å forholde seg til, da kan nedtellingen begynne[;)]

ORIGINAL: Skogsfrua

Så godt å få brev :D Da er det jo "bare" å forberede seg [:)] Kose deg i tiden fremover mot KS. God Påske[:D]

ORIGINAL: Skogsfrua

så herlig fir deg me en dato[:D][:D]     skal selv ha planlagt KS dn 13[:)][:)]   gleder meg til og få d overstått og få babyen ut og kroppen igjen!!![:D][:D]

Grunnen til KS er at jeg har hatt svangerskapskolestase og at tvillimg 1 ligger i seteleie,samt at tvilling 2 ligger på skrå.

Back
Topp