11+5 kvaaaalm

Kvalmen sitter enda her også, selv med maxdose på xonvea (12+2) Her har jeg lite forventninger om at det skal gi seg før fødsel, da jeg har vært uheldig de andre gangene også med kvalme hele veien..
 
Jeg er også fortsatt plaget med kvalmen tross full dose xonvea. Er 13+5 i dag. Forventer ikke at det blir å stoppe med det første :dead:
 
Samme her, har ikke forventninger om at det blir bedre, da jeg var likens med de andre, får du til og jobbe ? Ser jeg sliter der
 
Jeg er 13+3 og rimelig uggen ennå. Har gått på Xonvea,går på Afipran nå. Merker liten forskjell. Det er heldigvis bedre enn det har vært! Men blir ikke fort bra nok :bag:
 
Jeg er 13+3 og rimelig uggen ennå. Har gått på Xonvea,går på Afipran nå. Merker liten forskjell. Det er heldigvis bedre enn det har vært! Men blir ikke fort bra nok :bag:
Hva er grunnen til at du har endra fra xonvea til afipran?
 
Er 15+3 og enda kjempekvalm. Går på xoneva. Har vært sykemeldt to uker for å hente meg inn (har to barn som jeg må klare å ta meg av), skal tilbake på jobb i morgen og veldig spent på hvordan det kommer til å gå.
 
Hva er grunnen til at du har endra fra xonvea til afipran?
Rett og slett at jeg gikk tom og fikk ikke fornyet resepten :laughing002 fikk i utgangspunktet resept på begge to men valgte å prøve Xonvea først. Så da jeg gikk tom prøvde jeg et par dager uten,og det var helt krise :dead:

Er ikke helt sikker på hvilken jeg liker best,Xonvea er kanskje mer effektiv men Afipran har ikke like tunge bivirkninger hvis jeg må ta en tablett på ettermiddagen f eks.
 
Rett og slett at jeg gikk tom og fikk ikke fornyet resepten :laughing002 fikk i utgangspunktet resept på begge to men valgte å prøve Xonvea først. Så da jeg gikk tom prøvde jeg et par dager uten,og det var helt krise :dead:

Er ikke helt sikker på hvilken jeg liker best,Xonvea er kanskje mer effektiv men Afipran har ikke like tunge bivirkninger hvis jeg må ta en tablett på ettermiddagen f eks.
Hvorfor fikk du ikke fornyet resepten? :bag: Det er min største frykt akkurat nå, da jeg absolutt ikke fungerer noe uten.

Så godt du opplever at afipran virker da! Jeg prøvde de forrige svangerskap uten effekt..
 
Hvorfor fikk du ikke fornyet resepten? :bag: Det er min største frykt akkurat nå, da jeg absolutt ikke fungerer noe uten.

Så godt du opplever at afipran virker da! Jeg prøvde de forrige svangerskap uten effekt..
Fordi jeg telte feil og fant det ut først etter at legekontoret stengte,og jeg hadde ikke apotek tilgjengelig når jeg først fikk snakket med legen. Legen min er helt super så det handlet heldigvis ikke om noe sånt :)
 
Jeg er 11+4 og går maksdose på xonvea og er også veldig kvalm! Men finnes det ingen solskinnshistorier?… føler eg søker etter hvor lenge kvalmen kommer til å vare hele tiden men ender bare opp med å finne folk som kvalmen aldri gir seg på :( er det ingen som opplever at den plutselig har forsvunne eller noen andre positive historier… hehe ;)
 
Går på xonvea og afipran sammen, er helt avhengig! Klarer pr nå ikke å jobbe,
 
Back
Topp