Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir jeg igangsatt kommer garantert å bli krøll med en født 12.11.13 og en 11.12.14
Hehe moro med slike datoer. Jeg er veldig opptatt av datoer som danner "mønster" eller er like på en måte
Vi hadde bestilt kirke og bryllup 10.11.12 kl.13, men det måtte utsettes så vi gifta oss 1.3.13 kl.13 i stedet
Føler meg som en "sistemann" jeg og med termin i morgenSå spennende! SKjer så mye her inne nå at jeg nesten føler meg som sistemann med termin 20.12!
Det er den! Men jeg hadde klart å vente tiden ut om jeg ikke hadde hatt så store søvnproblemer. Det er ikke noen stor baby akkurat:/Gøy med slike datoer da. Og det er ikke lenge til! Greit å ha en dato å forholde seg til, denne ventetiden er kjedlig.
Ja, han kan ikke komme før 11., for nå har jeg lagt inn epilering av leggene i planen Sist "måtte" jeg jo shave legga etter vannet gikk, det var bare stressHaha har dere prøvd å planlegge dato for fødsel? Så nå må du gjøre innsats i å knipe igjen
Ja, han kan ikke komme før 11., for nå har jeg lagt inn epilering av leggene i planen Sist "måtte" jeg jo shave legga etter vannet gikk, det var bare stress
Skjønner, da er det litt sånn blandede følelser tenker jeg. Men lille har godt av en mamma som ikke er helt utslitt.Det er den! Men jeg hadde klart å vente tiden ut om jeg ikke hadde hatt så store søvnproblemer. Det er ikke noen stor baby akkurat:/
Hihi artig!Blir jeg igangsatt kommer garantert å bli krøll med en født 12.11.13 og en 11.12.14
Sms'en til mannen i fjor lød: "tror vannet gikk, og jegsom ikke har fått shavet legga". Etter å ha ringt føden "går bra, skulle ikke inn før om 12 timer, så da rekker jeg shave legga OG lage middag". . Rakk ikke noe annet enn å shave og trøkke noen ting ned i en bag. Hun dama i telefonen på føden hadde ikke fått med seg at jeg hadde rier med kort mellomrom ogsåJa det er helt klart du ikke kan føde med noen hårete bein
Så spennende Og morsomt med datoene Her er førstemann født 25. februar, andre er født 26. mai, så for systemets skyld bør vel denne komme 27. desember... Men har helst ikke lyst til å vente så lenge... Har heller sikta meg inn på 10.12.14. Syns den også er morsomBlir jeg igangsatt kommer garantert å bli krøll med en født 12.11.13 og en 11.12.14
Jeg også skal ha 10.12.14 Spørs om hun er enig i å komme 16 dager før termin.Så spennende Og morsomt med datoene Her er førstemann født 25. februar, andre er født 26. mai, så for systemets skyld bør vel denne komme 27. desember... Men har helst ikke lyst til å vente så lenge... Har heller sikta meg inn på 10.12.14. Syns den også er morsom
Ja - det blir i såfall 14 dager før termin her. Driver og overtaler henneJeg også skal ha 10.12.14 Spørs om hun er enig i å komme 16 dager før termin.