11.12.14 <3

Hehe moro med slike datoer. Jeg er veldig opptatt av datoer som danner "mønster" eller er like på en måte :)
Vi hadde bestilt kirke og bryllup 10.11.12 kl.13, men det måtte utsettes så vi gifta oss 1.3.13 kl.13 i stedet :)

Hehe moro med slike datoer. Jeg er veldig opptatt av datoer som danner "mønster" eller er like på en måte :)
Vi hadde bestilt kirke og bryllup 10.11.12 kl.13, men det måtte utsettes så vi gifta oss 1.3.13 kl.13 i stedet :)

Hmm tenkte ikke så langt at det var lurt å velge en enkel dato å huske å gifte seg på..,

Så spennende! :) SKjer så mye her inne nå at jeg nesten føler meg som sistemann med termin 20.12! :eek::p

Så spennende! :) SKjer så mye her inne nå at jeg nesten føler meg som sistemann med termin 20.12! :eek::p
Føler meg som en "sistemann" jeg og med termin i morgen :)
Men jeg "vil" jo ikke ha baby enda :p jeg skulle ønske appen mim sa samme antall uker som jeg føler keg er. Par og tjue uker :rolleyes::rolleyes:

Gøy med slike datoer da. :D Og det er ikke lenge til! Greit å ha en dato å forholde seg til, denne ventetiden er kjedlig. :P

Gøy med slike datoer da. :D Og det er ikke lenge til! Greit å ha en dato å forholde seg til, denne ventetiden er kjedlig. :p
Det er den! Men jeg hadde klart å vente tiden ut om jeg ikke hadde hatt så store søvnproblemer. Det er ikke noen stor baby akkurat:/

Haha har dere prøvd å planlegge dato for fødsel? Så nå må du gjøre innsats i å knipe igjen;)
Ja, han kan ikke komme før 11., for nå har jeg lagt inn epilering av leggene i planen:P Sist "måtte" jeg jo shave legga etter vannet gikk, det var bare stress:P

Så godt at du har en dato å se frem til, artig med litt spesielle datoer da :)

Ja, han kan ikke komme før 11., for nå har jeg lagt inn epilering av leggene i planen:P Sist "måtte" jeg jo shave legga etter vannet gikk, det var bare stress:P

Ja det er helt klart du ikke kan føde med noen hårete bein;)

Det er den! Men jeg hadde klart å vente tiden ut om jeg ikke hadde hatt så store søvnproblemer. Det er ikke noen stor baby akkurat:/
Skjønner, da er det litt sånn blandede følelser tenker jeg. Men lille har godt av en mamma som ikke er helt utslitt. :)

Ja det er helt klart du ikke kan føde med noen hårete bein;)
Sms'en til mannen i fjor lød: "tror vannet gikk, og jegsom ikke har fått shavet legga". Etter å ha ringt føden "går bra, skulle ikke inn før om 12 timer, så da rekker jeg shave legga OG lage middag". :P. Rakk ikke noe annet enn å shave og trøkke noen ting ned i en bag. Hun dama i telefonen på føden hadde ikke fått med seg at jeg hadde rier med kort mellomrom også:)

Blir jeg igangsatt:) kommer garantert å bli krøll med en født 12.11.13 og en 11.12.14:D
Så spennende:-) Og morsomt med datoene:-) Her er førstemann født 25. februar, andre er født 26. mai, så for systemets skyld bør vel denne komme 27. desember... Men har helst ikke lyst til å vente så lenge... Har heller sikta meg inn på 10.12.14. Syns den også er morsom:-)

Så spennende:-) Og morsomt med datoene:-) Her er førstemann født 25. februar, andre er født 26. mai, så for systemets skyld bør vel denne komme 27. desember... Men har helst ikke lyst til å vente så lenge... Har heller sikta meg inn på 10.12.14. Syns den også er morsom:-)
Jeg også skal ha 10.12.14 :p Spørs om hun er enig i å komme 16 dager før termin.

Stor mulighet det blir 12.12.14 her ikke dårlig dato det heller;)

Back
Topp