11 + 1 - senke skuldrene?

enliterkjærlighet

Flørter med forumet
Nå er det knapt en uke til jeg forventer av skuldrene senkes og nurket har bestemt seg for å bli. Jeg har helt til nå gått med store bekymringer og redsel for at noe skal gå galt. Men nå er jeg så KLAR! Klar til å fortelle "hele verden" om min gode nyhet. Klar for å glede meg over graviditeten. Klar for å bli mamma ca 7 måneder. Magen har virkelig kommet og det er vanskelig å skjule den nå. 
Er det flere som begynner å slappe av litt? emoticon

hei :) eg e 11 uker i dag :) så gleder meg veldig til neste fredag og tirsdagen etter, da jeg skal på min 3. UL :) jeg har senket skuldrene :) legen min sa at etter uke 9 gikk det mest sansynlig bra, for er de tidligste ukene som er mest kritiske! så det tror jeg på! var vel i uke 10 det stod at barnet var ferdig utviklet og klar for å vokse?, så da tenker jeg at den kritiske fasen er over :)

så klart ingen ting er sikkert før bebyen er ute, men en kan ikke gå å uroe seg hele tiden heller. det er heller ikke bra for fosteret. at vi stresser! så senk skuldrene og nyt tiden du :) vi får ikkje gjort noe annet enn å være gravide vi ;) det som skjer det skjer, det er det den lille i magen som bestemmer ;) men det kommer til å gå helt fint med oss :D

her har magen og begynt å komme :D så føler meg som en gravid dame på ordentlig snart! men gleder meg veldig til det står uke 12 på "min side" :D

her har vel egentlig skuldrene hvert nede hele tiden , tenker som så at alt går iorden
og at vi sitter med en liten i armene i november hører på  hjertet mitt og ikke hodet
for hodet kommer med dumme beskymringer og hjertet er varmt og sier at jeg skal bli mamma i november
så senke skuldrene og lytt til hjertet
her er magen stått ut som en ballong i flere uker inneholder masse luft , gleder meg til den blir sånn baby hard . alle vennene våres som skjenner meg ser et med en gang jeg er gravid for magen kommer med en gang så her har det hvert umulig å holde noe hemmelig . men lykke til med å fortelle jeg tror du trygt kan si det nå
stooor klem

Tusen takk for svar begge to. Det er godt å vite at det er mammaer der ute som er mindre bekymret enn meg og det at dere to gir dere selv "lov" til å slappe av sånn gjør meg enda mer rolig. 

Masse lykke til videre jenter! I november skal vi bli mammaer 

Jeg senket skuldrene allerede uke 9 da jeg var til UL.
Gyn sa da at jeg ikke hadde noen grunn til bekymring, og at det var 97% sikkert at alt kom til å gå helt fint videre, og jeg trengte ikke komme til noen ny UL før ordinær UL 4.juni. =)

Så jeg har egentlig ikke tenkt noe mer på det.
Er enda ikke helt gått opp for meg at jeg skal bli mamma.
Det kommer vel etterhvert...

Her roet bekymringene seg i slutten av uke 7 da jeg var på UL og såg et bittelite hjerte som slo. Er 10+4 i dag og har senket skuldrene. Jeg krysser fingrene for at alle de små spirene her inne på november klorer seg fast! :-)

Ja, vi håper på at alle novemberbarna har kommet for å bli nå! Vi har en spennende tid foran oss :)

Jeg har også vært på tidlig UL og blitt forsikret om at alt er bra og at jeg ikke trenger å komme tilbake før ordinær UL. Så da får jeg gjøre som dere andre og bare slappe av og nyte tiden :)

Back
Topp