*Meya*
Elsker forumet
Er det så gale da
Guttungen på 11 er på LAN i helgen, med mannen min selvsagt. Har fått noen indikasjoner på at dette er så utrolig feil, og at barn ikke har noe der å gjøre... Det er lov i henhold til reglene for LAN-et, fordi mannen min er med som foresatt, og de skal bare være til i morgen (fra i går).
Alt er selvsagt alkoholfritt, det er ca 100 påmeldte pluss crew, gubben er med som crew da. Det skal være kurs i dag han ikke vil gå glipp av, og mye annet gøy...
Guttungen på 11 er på LAN i helgen, med mannen min selvsagt. Har fått noen indikasjoner på at dette er så utrolig feil, og at barn ikke har noe der å gjøre... Det er lov i henhold til reglene for LAN-et, fordi mannen min er med som foresatt, og de skal bare være til i morgen (fra i går).
Alt er selvsagt alkoholfritt, det er ca 100 påmeldte pluss crew, gubben er med som crew da. Det skal være kurs i dag han ikke vil gå glipp av, og mye annet gøy...
Er det sååå ille da?
Om man ikke deler den hobbyen, så kanskje det virker litt drøyt hehe...
Det er blandt annet flere fra jobben som er der, og de er jo også voksne... Han har det kjempegøy, så gøy at jeg heller lar være å dra til en venninne i dag siden Khadilusken er blitt syk, for at mannen min og gutten skal få være på LAN til i morgen.
Det er så stort for oss at han ikke trakk seg, så jeg lar de være til de blir så lei at de spyr goblins...

datanerd.