10uker!

storesøster

Glad i forumet
Er 10uker i dag! Jippi og hurra. Ikke lenge igjen til uke 12 som er første milepele! Og UL til onsdag, himmel som jeg gleder meg til det, det blir liksom så mye mer virkelig etter at vi har sett og fått beviset på at det faktisk er noe der inne. Og fortsatt ingen som vet, deilig! :-D

Håper de siste 2 ukene til den magiske "grensa" går fort, og lykke til på onsdag

HUrra :D Gratulerer med 10 uker!

Gratulerer med 10 uker og lykke til på onsdag! Gleder meg til oppdatering 

Hihi artig;) 
Gratulerer med 10 uker og ul på onsdag;) 
Er selv 10 uker på vei idag, og skal på ul på onsdag ;) 

Takk jenter! Hehe flykua, snakk om timing ;-) grattis til dæ au, og lykke til på onsdag!

Gratulerer med 10 uker, jeg er nå 10 uker og 2 dager på vei. Var på tidelig ultralyd for en uke siden, og der fikk vi se en krabat med et bankende hjerte, det var betryggende. Hadde hatt noen brunlige blødninger så var redd det var noe galt. Du kan glede deg til du skal på ultralyd, det er veldig spennende. Gynokologen jeg var hos forklarte hele tiden hva hun gjorde og hva vi så på skjermen. 

Jeg er 10+1 i dag :D 

Kjenner jeg har større og større tro på at dette kan gå bra etter at jeg har hatt en tidligere SA i 2010 :)

Madeleen skrev:
Jeg er 10+1 i dag :D 

Kjenner jeg har større og større tro på at dette kan gå bra etter at jeg har hatt en tidligere SA i 2010 :)

Det SKAL gå bra ;) 

Ja dette skal gå bra! Men skjønner du er nervøs. Da blir,det godt å se den lille å se at alt er som det skal. Nå må ikke flere av oss januar-jenter miste!

jc skrev:
Håper de siste 2 ukene til den magiske "grensa" går fort, og lykke til på onsdag

sign

Back
Topp