10mnd kontroll!

*IdaMor*

Elsker forumet
Da har vi vært på 10 mnd kontroll :) Ludvig veier nå 12,3kg og er 78cm lang :)
Han krabber, reiser seg, sier mamma, klapper, lager brrrrrrrr lyd når han leker med biler/traktor/gravemaskin og han går rundt bordet ;)
Pluss at han er også en kosegutt♥ noe jeg ikke er vant til fra førstrmann som ikke hadde tid til det ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: jc
Så flink:) De begynner virkelig å bli store disse små klumpene våre:p

Vi skal på kontroll 9.des først. Spent på hvor stor min kar er;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Skal ned og sjekke henne i dag,hun er 11mnd i morgen. Neste måned blir det ettårs kontrollen,med vaksine og full sjekk. Håper hun kanskje går før det,så ser de hvor langt hun har kommet i forhold til så lita hun var.

Fine unger:)
Vi skal da ikke på kontroll før 1 års kontrollen vi.. Var på 9 mnd kontroll sist.. Ikke 10 mnd.. Hm.. kanskje ta en tur bare for å veie snart da.

Sent from my iPhone using BV Forum

Min lille 10 mnd var 72.5 cm og 8400 på kontrollen .

Han krabber i full fart og går rundt bord og langs vegger. Han kan sitte stødig , men han hater å sitte, så blir ikke ofte.så har ikke lært å sette deg opp selv.men han liker å sitte på knær.

Han vinker, klapper , viser hvor stor han er og high five(typisk por pappaer å lære vekk) Lite pratsom. Men sier "der" , og "he" for hei.og brom når han leker med bilgarasje(pappaen lært han) såååå søt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fikk sjekket henne i går,og nå er hun nesten 8,5 kg og er 70,6 cm. Begynner å bli stor nå ja.

Back
Topp