Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jag blir ytterst skeptisk när det helt plötsligt dyker upp en man här inne. Speciellt när vi precis haft ett troll.
Sen tror jag du har för stor tro på dig själv. Mannen min ställer alltid upp för mig och är en gentleman...
Sign denne...Blir litt provosert når du sier det skulle vært flere som deg...
Jeg ville ikke byttet ut min mann for alt i verden!! <3 Han er fantastisk, stiller opp for meg, og jeg liker at han innimellom er vimsete eller glemsk, eller at han kanskje ikke rydder opp buksa han har slengt på sofaen! Det er viktigere for meg at vi har en god tone oss imellom, og at jeg vet han ville gjort ALT for meg dersom det virkelig gjaldt! Ingen er perfekte, sånn er det bare! Og jeg synes det bare blir slitsomt når man prøver å skjule ting som kanskje ikke er så perfekte med å framstå som perfekt hele tiden!
Kanskje ikke mannen min åpner døra for meg automatisk, vasker ned huset uten å få beskjed om det, eller hjelper meg ut av sofaen, men hadde jeg spurt han om hjelp til det så helt klart at han hadde gjort det!![]()
AmenBåde førstegangsfedre og mødre er vel heller ydmyke enn opptatt av å vise ego? Kjenner jeg blir skeptisk her![]()