10himannen

Barn_2

Glad i forumet
Er ikke ofte man ser en mann inne på et babyforum :)

Hva fikk deg til å komme inn til oss?
Er mammaen til barnet også her? :)

nja, mor er såvidt innom og leser litt av og til, for min del var det mere det at jeg ville vite mere om hele dette med fødselen, og egne redsler med SA med tidligere kjærester. hvor bedre sted å finne info om alt som foregår, og kunne prøve å forstå samboer enn på et forum med gravide mødre? var i går på første UL, og holdt på å begynne å grine da jeg fikk se det lille herlige nurket og ikke minst da jeg fikk høre hjertelyden! som forøvrig var herlige 160 :) svarer nokk ikke så mye på topics her inne da jeg føler at som mann ikke er så lett å svare på de fleste som er "mødre relatert" men prøver å få med meg det viktigste :) ellers kan jo nevnes at jeg gleder meg fantastisk mye og gjør det jeg kan for å ta vare på mor i denne.... merkelige tiden... med alle hennes merkelige lyster, som feks å stå opp 11 på kvelden og lade brødskive med sjokate, hvitost og agurk på, som vistnokk er fantastisk blanding(?), rydde huset, lage mat, ta oppvaska, vaske klær, etc!

Ok :)

titter mor innom med din profil eller har hun sin egen profil her?

Å så fantastisk snill du hørtes ut! Driver å informerer seg på egenhånd og er glad i å rydde... Din kjære er heldig ;) Kan jeg sende smaboeren min på kurs til deg? :)

Min kjære er ikke innpå formumet, hu titter innom hovedsiden av og til, men ellers tyr seg til sin mor, som reagerete til nyheten med å flytte et par hundre meter nedi gata for Oss. Min erfaring med Andre mannfolk er desverre at de fleste ikke "bryr seg" og "ikke kan oppføre seg" slik jeg er oppdratt til. Jeg har flest veninner av venner og alle sier det samme, jeg er en gentlemann og det skulle vært flere som meg. Og klart jeg må ta vare på mor, hu bærer Jo mitt barn :-) gleder meg sinsykt masse til å se det komme :-)

Har du så mye erfaring med andre mannfolk at du kan si det, du da?? Det var da fælt til stigmatisering av sitt eget kjønn.. Tror nok du tar skremmende feil. Alle de kommende fedre jeg har kjent/kjenner har gledet seg (kanskje ikke umiddelbart, men kom seg fort etter sjokket.) og stepped up to the game.. Og at de ikke er gentlemen, slik som deg? Snakk om pidestall. Så du er nok ikke unik. Beklager. Du er nok unik på et punkt, da. At du har et nick med TIHI i seg. Det hadde ingen av de mannfolka jeg kjenner hatt ;)

Jag blir ytterst skeptisk när det helt plötsligt dyker upp en man här inne. Speciellt när vi precis haft ett troll.
Sen tror jag du har för stor tro på dig själv. Mannen min ställer alltid upp för mig och är en gentleman...

Jag blir ytterst skeptisk när det helt plötsligt dyker upp en man här inne. Speciellt när vi precis haft ett troll.
Sen tror jag du har för stor tro på dig själv. Mannen min ställer alltid upp för mig och är en gentleman...

Skepsisen er nok riktig ;)

Blir litt provosert når du sier det skulle vært flere som deg...:P
Jeg ville ikke byttet ut min mann for alt i verden!! <3 Han er fantastisk, stiller opp for meg, og jeg liker at han innimellom er vimsete eller glemsk, eller at han kanskje ikke rydder opp buksa han har slengt på sofaen! Det er viktigere for meg at vi har en god tone oss imellom, og at jeg vet han ville gjort ALT for meg dersom det virkelig gjaldt! Ingen er perfekte, sånn er det bare! Og jeg synes det bare blir slitsomt når man prøver å skjule ting som kanskje ikke er så perfekte med å framstå som perfekt hele tiden! :)
Kanskje ikke mannen min åpner døra for meg automatisk, vasker ned huset uten å få beskjed om det, eller hjelper meg ut av sofaen, men hadde jeg spurt han om hjelp til det så helt klart at han hadde gjort det! ;)

Hvem da? :)

Nå aner jeg ikke om hu vill bli nevnt her, men om admin er I tvil kan hu gjerne ta kontakt :-)
Og jeg har bare stort ego :-D skal Jo bli pappa for første gang :-D

Min erfaring er at de som blir pappa første gang slett ikke har ett stort ego! De er spente, nervøse, stolte og glade, men stort ego fordi de venter barn? Nei, det tror jeg ikke :)

jeg er nokk mest redd og urolig og nervøs :P opplevde som tidligere nevnt 4 SA med min eks... og det preger meg enda veldig mye

Både førstegangsfedre og mødre er vel heller ydmyke enn opptatt av å vise ego? Kjenner jeg blir skeptisk her :p

Blir litt provosert når du sier det skulle vært flere som deg...:P
Jeg ville ikke byttet ut min mann for alt i verden!! <3 Han er fantastisk, stiller opp for meg, og jeg liker at han innimellom er vimsete eller glemsk, eller at han kanskje ikke rydder opp buksa han har slengt på sofaen! Det er viktigere for meg at vi har en god tone oss imellom, og at jeg vet han ville gjort ALT for meg dersom det virkelig gjaldt! Ingen er perfekte, sånn er det bare! Og jeg synes det bare blir slitsomt når man prøver å skjule ting som kanskje ikke er så perfekte med å framstå som perfekt hele tiden! :)
Kanskje ikke mannen min åpner døra for meg automatisk, vasker ned huset uten å få beskjed om det, eller hjelper meg ut av sofaen, men hadde jeg spurt han om hjelp til det så helt klart at han hadde gjort det! ;)
Sign denne... :)

Back
Topp