10'er og 25'er tester

Jo, det skal det![emoji5] hvis ikke er testen defekt!
Ja tenkte meg egentlig det.. men den andre jeg tok så jeg strek... men veeeldig utydelig ..
ja det frister og ta en til :laughing002 men det er pga jeg syns jg ser to streker... enda jg vet at jeg har testet litt tidlig og :p
Men vanskelig og holde seg når de kom i posten i dag da :laughing002

Ja tenkte meg egentlig det.. men den andre jeg tok så jeg strek... men veeeldig utydelig ..
ja det frister og ta en til :laughing002 men det er pga jeg syns jg ser to streker... enda jg vet at jeg har testet litt tidlig og :p
Men vanskelig og holde seg når de kom i posten i dag da :laughing002

Du kan få positiv 10 dpo[emoji5] men kan jo forveksles med ovitrellen til deg om den henger i lenge! Men det kan jo være ute nå også[emoji5]

Du kan få positiv 10 dpo[emoji5] men kan jo forveksles med ovitrellen til deg om den henger i lenge! Men det kan jo være ute nå også[emoji5]

Jeg begynte å teste 6 dpo, altså 8 dager etter ovitrelle, fordi jeg ville vite sikkert at ovitrelle var ute av systemet før testedagen. Fikk utslag hver dag. Svakeste streken var 9 dpo, men fremdeles tydelig, og så ble det bare sterkere og sterkere for hver dag.

Kommer nok til og teste hele helgen :laughing001

Jeg har for det medte hatt positive erfaringer med både 10 og 25 tester. De har vært positive når jeg har vært gravid, og negative når jeg ikke har vært det. Har nettopp hatt en kjemisk graviditet, hvor jeg testet ofte... tok blodprøver 2 ganger hos legen. Den siste gangen var hcg- nivået på 3. Jeg testet samme morgen positivt på babyplan early. Dett skremte meg litt, og gjør at jeg stoler mindre på early testene. Tror nok jeg kommer til å holde meg til dem som er litt mindre sensitive i fremtiden (altså når alle early-testene er brukt opp)[emoji23]

Jeg har for det medte hatt positive erfaringer med både 10 og 25 tester. De har vært positive når jeg har vært gravid, og negative når jeg ikke har vært det. Har nettopp hatt en kjemisk graviditet, hvor jeg testet ofte... tok blodprøver 2 ganger hos legen. Den siste gangen var hcg- nivået på 3. Jeg testet samme morgen positivt på babyplan early. Dett skremte meg litt, og gjør at jeg stoler mindre på early testene. Tror nok jeg kommer til å holde meg til dem som er litt mindre sensitive i fremtiden (altså når alle early-testene er brukt opp)[emoji23]

Har du bilde av den babyplantesten med hcg 3? Lurer på hvor synlig den er med så lav hcg.

Hcg kommer før og forsvinner først i blod ift urin så sannsynligvis var hcg-nivået ditt i urin høyere enn 3 da du tok den hjemmetesten samme dag som blodprøven viste 3.

Åh, det visste jeg ikke. Da er det kanskje ikke så rart likevel[emoji33]
Hcg kan påvises i blod tidligere enn i urin. Også er det individuelle forskjeller på hvor fort man skiller ut hcg til urin

Ja det visste jeg, men trodde at når blodprøven viste så lav, så ville det ikke være så mye i urinen heller[emoji33]

Back
Topp