****************

Er også alenemor med Bipolar2... Barnevernet er inn i bildet ja.. Standard prosedyre hvis en av foreldrene sliter mer enn "vanlig"... De har vært på hjemmebesøk og de skal snart filme meg og jenta.. Så er jeg på nytt gravid, så dette barnet skal også komme inn i systemet..

Tviler på at psykologen din mente noe vondt.. Er veldig lett å være hårsår i en sånn situasjon.. Var ei som sa til meg også at hun lurte på hvordan det skulle gå osv..
 
Det er lurest å ta imot all hjelp du kan få.. nekter du så har de grunn til å lure på hvorfor... Du har igrunn samme historie som meg sånn cirka ....

Husk at familie og venner kan ikke gi deg den hjelpen og de rådene som BV gjør... de er ikke farlige..[;)]
 
Hei hei!
Leste innlegget ditt og ville skrive et lite svar, siden jeg selv har slitt med litt av det samme. Er diagnostisert med uspesifisert bipolar lidelse, altså ikke 1 eller  2 men likevel innenfor det bipolare spekteret. Ville bare ønske lykke til, og at jeg kjenner igjen noen av bekymringene. har seponert alle medisiner nå og er veldig spent på hvordan det vil gå.

Men jeg er sikker på at du vil klare deg fint, stå på :))

Eirin
 
Back
Topp