?

Ole Brumm

Forumet er livet
.

Hvis den ikke er kommet ut ville jeg ha kontaktet legevakten..

Innbiller meg at det kan være farlig,for den kan jo gå oppover i hode..

Mene jeg har hørt det ihvertfall..

..

Øre, nese og hals henger sammen. Den naturlige veien er ned i hals eller ut av nesen igjen.
Blir den sittende fast kan det være lurt å få legen til å se på det. Det må jo være plagsomt om den sitter fast.
Kan tenke meg at det vil skje mye rart fremover med disse små r(a)mpetrolla[:D]

Hehe, den kan ikke gå i hode, men den kan skli ned i hals eller skile seg fast et sted. Ei vennine av meg har har i det siste hatt ganske vondt rett ved nesa. Legene kunne seff ikke gi henne et svar på hva det var, da betalte hun for et privat røntgen og der så de ei PERLE!!! [;)] Joda, den hadde ligget der i over 20 år [;)] hehehehe. Så hun endte på operasjonsbenken fordi den hadde grodd seg skikkelig fast[;)][&:]

Men Lea putta ei perle oppi nesa, og da dro vi rett til barnepoliklinikken og fikk dratt den ut[;)]  Jeg så den ikke jeg heller og regna vell egentlig med at den hadde ramla ut [;)] men legen så den han, laaaaaaaaaangt oppi der. Etter mye protestering og hyling fra Lea sin side fikk vi den ut.

Oppdater videre da hva som skjedde videre, om den kom ut eller om den trengte hjelp? Er nysgjerrig jeg[;)]

Takk for svar.

Så bra da!!

Uffda, stein i nesa.. [&:]
Har dere sett noe mer til den og hvordan går det med Magnus? Har han vondt i nesa?

.

Back
Topp