=)

Mokkenikke

Elsker forumet
Ja da har jeg vært på UL!
De prøvde med utvendig UL først og det gikk helt fint, så slapp innvendig[:D]
Alt så kjempe fint ut, fikk høre hjerte lydenDet var 173 slag i minuttet og det sa hun var et veldig godt tegn på at alt var fint[:)]

Lille spiren var 2,5 cm.
Er så glad nå!!! Hun satte terminen til 2. jan. istedenfor 4. jan. som er menstermin[:)][:)] Så det var jo ikke store forskjellen!

Oiii, jeg er en dag lenger på vei enn deg, i følge tickeren, så da ser vel min babyklump sånn ut også da[:D]

Bevegde den seg? [:)]

Næææ, så fantastisk!!! [:)]

nydelig!!

ORIGINAL: Frøken S

Oiii, jeg er en dag lenger på vei enn deg, i følge tickeren, så da ser vel min babyklump sånn ut også da[:D]

Har forrandret på tickeren nå[:D] Er akuratt 9 uker i dag ifølge UL..
Så spiren din er nok ca likestor ja[:)]
Nei så ikke noe bevegelser annet enn hjerte, men hun holdt ikke lenge nok i ro å se etter det heller følte jeg...
Men er jo iløpet av denne uken fosteret begynner å bevege seg da[:)] så er sikkert ikke langt unna[;)]

Ja var helt fantastisk å se det, og ikke minst få høre hjertelyden!![:D]
Den var så herlig å høre, så jeg kan virkelig anbefale det[:)]

Åh så artig og se, nydelige spira[:)][:)]

Ordentlig fine bilder [:D] Må våre en herlig følelse!

Flotte bilder av den lille vakre;) Takk for at du delte:D Så bra at alt så bra ut og at hjertet banket!

ORIGINAL: Camilla!

Så fantastisk! [:D][:D][:D] Nydelig liten spire

helt skjønt...

Så utrolig kjekt å høre at alt så fint ut på ultralyden og at det lille hjertet banket:) Kos deg masse i svangerskapet:) Og jeg må si som det er:) Kjempe misunnelig:):)

ÅH, gratulerer så masse! Det var sikkert herlig å se og høre[:D]

jeg å vil...tror jeg må fremskynde privat ul -time jeg har om etpar uker...hehe[:)]

er d noen som vet om d har noe å si om man er på ul i uke 8-9 kontra 11-12? er vel et bankende hjerte man er ute etter og alt for tidlig å se kjønnet allikevel?kanskje? hmm...

ORIGINAL: Looney

nydelig!!

ORIGINAL: sengepolka

ORIGINAL: Camilla!

Så fantastisk! [:D][:D][:D] Nydelig liten spire

helt skjønt...

ORIGINAL: FruStina

[:D] åååå så MORO, og for noen herlige bilder

ORIGINAL: mokkenikke88

ORIGINAL: Frøken S

Har forrandret på tickeren nå[:D] Er akuratt 9 uker i dag ifølge UL..
Så spiren din er nok ca likestor ja[:)]
Nei så ikke noe bevegelser annet enn hjerte, men hun holdt ikke lenge nok i ro å se etter det heller følte jeg...
Men er jo iløpet av denne uken fosteret begynner å bevege seg da[:)] så er sikkert ikke langt unna[;)]

Så moro da[:D] Ja, den begynner vel å sprelle rundt inni der snart nå[:)][:)]

ORIGINAL: vinternurk

ÅH, gratulerer så masse! Det var sikkert herlig å se og høre[:D]

jeg å vil...tror jeg må fremskynde privat ul -time jeg har om etpar uker...hehe[:)]

er d noen som vet om d har noe å si om man er på ul i uke 8-9 kontra 11-12? er vel et bankende hjerte man er ute etter og alt for tidlig å se kjønnet allikevel?kanskje? hmm...

I uke 8-9 ser du bare hjerte og at det er noe der[:)] (jeg var jo akuratt 9 uker på UL bildene)..
I uke 12 kan de se mere om alt er i orden, og kanskje hvis du er heldig kjønnet[:D]

Back
Topp