:)

Hemmelig2014

Elsker forumet
Lurer litt på å kjøpe meg gravid bilbelte.. har hørt at det er lurt i forhold til hvis en skulle bli utsatt for en kollisjon.
Når er det lurt å begynne med det?
og er det noen andre som skal kjøpe det? [:D]

Det har jeg også lurt på faktisk, men samboeren mente det ikke var så viktig... hva er flertallets mening om dette???
Veldig interessert i å høre! [:)][:)]

ORIGINAL: Maanestråle

Det har jeg også lurt på faktisk, men samboeren mente det ikke var så viktig... hva er flertallets mening om dette???
Veldig interessert i å høre! [:)][:)]

ja, samme her.. har hørt både at det ikke er vits og at det er veldig lurt.. [&:]
så er veldig interessert i å høre hva dere har å si [:D]

Har fra før [:)] Lurer på om det står at det bør brukes fra man er 2 mnd på vei? Men det virker kanskje litt rart å bruke det før man har spredt det glade budskap, så jeg bruker det val fra uke 12... [:)]

har hørt at det ikke øker sikkerheten... men at det øker komforten med at du legger beltet under magen...

Vet ikke om dette stemmer... men jeg tenker at jeg begynner å bruke det når vi har fortalt eller det begynner å bli ubehagelig med belte over magen!

Eg kræsjet for noen år siden på glatten. da var jeg 3 mnd. på vei.. bilen var totalvrak. (knust inn til pedalene) både eg og småen kom fra det uten skader.. Hadde Ikkje gravidebelte.... Hadde nok flaksen me meg den gang.
Det sies vel at det ikkje har noe betydning med belte.

Jeg har ikke hatt gravidbelte og nå er dette mitt siste svangerskap så jeg kommer nok ikke til å investere i det[:)] Men skjønner godt hvis dere ønsker å ha det slik at det blir mer behagelig å kjøre bil[:)]

jeg skal bruke det.. men har fått det da så trenger ikke å kjøpe det..

min kjære kjøpte det til meg når jeg gikk gravid med min første sønn. Litt vrien å sette på bare får en tur i butikken, men jeg følte meg veldig trygg med det:))

Takk for fine svar alle sammen [:D]

Eg kommer nok til å kjøpe meg et gravid belte og bruke det fra uke 12, siden vi ikke har tenkt å fortelle det til noen før den tid. [:)] føler det er bedre å være på den sikre siden tilfelle det har noe å si [:D]

Jeg har fra forige svangerskap og monterte det i bilen rett før helga og har så vidt begynt å bruke det.

ORIGINAL: mariak

Har fra før [:)] Lurer på om det står at det bør brukes fra man er 2 mnd på vei? Men det virker kanskje litt rart å bruke det før man har spredt det glade budskap, så jeg bruker det val fra uke 12... [:)]

Jeg brukte det sist jeg var gravid. Den gang fikk vi beskjed om å bruke det fordi det hadde med babyen sin sikkerhet å gjøre. Det var litt kronglete, men etterhvert ble det en fin rutine. Regner med at jeg kommer til å bruke det enne gangen også, selv om det kanskje ikke har samme funksjon som tidligere antatt. For min egen samvittighet føles det i alle fall riktig å bruke det. [:D]

Back
Topp