-...-

Kaysa86

Elsker forumet
....

huff, nå ble jeg ihvertfall redd. Hun sa at jeg skulle bare komme dit, hvis det ble værre. Nå har jeg virkelig lyst til å bare si at jeg har vondt!! Bare for å komme inn, å få en ultralyd. Er så bekymret for at det skal være noe, selv om de sier at det er normalt. Man VET jo ærlig talt aldri om det er bra eller dårlig!

"Leste dette nå" på lommelegen.no

""Men det finnes dessverre også små blødninger ved noe som kalles missed abort. Dette er en abort hvor kroppen ikke klarer å bli kvitt svangerskapet, dvs. hvor det døde fosteret ligger fortsatt i livmoren. Ved missed abort har en heller ikke noen magesmerter. Om det foreligger en missed abort ser legen kun med hjelp av en vaginal ultralydundersøkelse"

Og dette:
""Årsak til disse små blødningene er som regel noen små årer som sprekker når livmoren vokser"

Har lyst å dra dit, så skal høre med sambo nå om vi kan kjøre.

Jeg har blødd mye til og fra siden uke 5. Jeg har hatt fire ultralyder til nå pga blødninger. Blødde senest i går. Jeg har vært innlagt på sykehus pga hypermesis, og har ringt fødeavdelingen der om jeg lurer på noe. De har vært behjelplige og mer forståelsefulle en legevakten ( fikk beskjed om og ikke være så hysterisk førstegangsfødende!).
Det har gått bra til nå- men jeg klarer ikke slappe av når jeg ser blod, pga en tidliger sa.

Kan du ringe fødeavdelingen der du hører til? Er ikke godt og gå i uvisse så sender deg mange gode klemmer.

Jeg håper og tror det går bra med deg og[:)]

hypermesis
ORIGINAL: snartmamma_88

Jeg har blødd mye til og fra siden uke 5. Jeg har hatt fire ultralyder til nå pga blødninger. Blødde senest i går. Jeg har vært innlagt på sykehus pga hypermesis, og har ringt fødeavdelingen der om jeg lurer på noe. De har vært behjelplige og mer forståelsefulle en legevakten ( fikk beskjed om og ikke være så hysterisk førstegangsfødende!).
Det har gått bra til nå- men jeg klarer ikke slappe av når jeg ser blod, pga en tidliger sa.

Kan du ringe fødeavdelingen der du hører til? Er ikke godt og gå i uvisse så sender deg mange gode klemmer.

Jeg håper og tror det går bra med deg og[:)]

Takk skal du ha. Men hva er hypermesis?? Noe med kvalme å gjøre?

Det er ekstrem svangerskapskvalme ja- ikke noe og ambefale for og si det slik[:'(]

Fortsatt god bedring[:)]

I uke 8 startet hadde jeg en styrtblødning - masse - og siden det har jeg småblødd hele tiden. Jeg fikk komme rett på sykehuset for kontroll, og alt var bra. På ultralyd nr 2 fant de ut av morkaken min ligger over livmorhalsåpningen, så det er høyst sansynlig derfor jeg blør. Det er ikke masse hele tiden, men litt av og på. Dette kan altså være en årsak.

Men for at du selv skal bli rolig så sjekk det ut. Ringte du igjen igår? Hvis ikke ring idag på nytt. Ingen skal gå og bekymre seg, det har hverken du eller bebsen godt av. Høyst sansynlig er alt i skjønneste orden, men det er i slike tilfeller legene skal være der for oss. Masse lykke til!!!

Hvordan vondt har man, spørr du..

For å si det slik, så er du ikke i tvil når du mister.Det gjør veldig vondt. Hat gjort det med meg de 5 gangene jeg har mistet. Har lest av og til at noen ikke har hatt sterke smerter, men det tror jeg hører til sjeldenhetene.

Jeg forstår at du blir engstelig, det er ikke noe godt. Jeg håper og tror at alt er bra med den lille. Kanskje du kan ringe til føden å prate med dem? Kanskje de kan berolige deg?Eller at du kan få komme en tur?

Back
Topp