....

SillyDilly

Forumet er livet
Slettet! [:)]

Rakk ikke lese jeg, men håper alt er bra!!!

Jeg leste kjapt igjennnom i går men rakk ikke kommentere noe. Håper du får snakket skikkelig med samboeren din jeg, det må jo være eneste løsning. Har jo vært mye styr med dine svigers disse årene[:)]

Håper du har det litt bedre i dag. SMIL[:D]

ORIGINAL: Looney

Jeg leste kjapt igjennnom i går men rakk ikke kommentere noe. Håper du får snakket skikkelig med samboeren din jeg, det må jo være eneste løsning. Har jo vært mye styr med dine svigers disse årene[:)]

Håper du har det litt bedre i dag. SMIL[:D]

signerer! Leste det jeg og, og skulle skrive svar til deg, men så klikka bv! Fikk sånn error leeeeenge. Men håper du har det bedre i dag!

leste det, men vet ikke hva jeg skal svare.
Men jeg tenker litt at du vet hvordan hun er, og du og samboeren din har kommet igjennom en masse selv om hun er en idiot.
Du trenger å fokusere på deg og eirik, og la denne dama få seile sin egen sjø.
og vær i klartekst til eirik hva du ønsker før dere drar på tur med dem. F.eks, om du på forhånd sier at det kan hende jeg trenger litt pause for meg selv, og det hadde vært fint om du tar hintet med å bli med meg og gutten.

Håper det går bra med deg!

Hei!

Det går bedre nå, ble bare veldig lei meg - slettet fordi jeg har begynt å slette alt jeg skriver om svigerfam, man vet aldri hvem som snoker, så !"tørr ikke" la ting ligge ute så lenge! Jeg skal på UL med dama i morra, og vi har ikke snakket etter at hun snakket med sambo om dette, så ja det blir spenndene! Syntes det er kjedelig siden jeg bare vil kose meg på 3D ul i morgen, og ikke tenke på at det skal bli gnisninger med henne! Men, men!

Takk for ord damer dere er gode og ha[:)]

Back
Topp