...

Kaysa86

Elsker forumet
....

Ja det hedte med meg når jeg ver 13 uker på vei. Jeg ringte til legevakten ettersom det var kveld. Fikk bare beskje om å ta det med ro resten av kvelden og kontakte legen min eller helsestasjonen dagen etter.
Når jeg fikk komme til kontroll viste det seg jeg hadde hatt blødning fra livmorstappen, og var ufarlig for barnet, så lenge blødningen stoppet da. Og det gjorde den samme kved som den begynnte.

Jeg ble liv redd og frika skikkelig ut, men tok meg sammen og ringte.

Går nok bra, bare prøv å slapp av.

Takk, det var litt mer beroligende. Har heldigvis ingen smerter. Er bare kvalm og slapp som vanlig.
Håpe det kun var den ene gangen

Det e mest sannsynlig ingenting snuppa mi, bare ta d helt me ro [:)][:)]

opplevde det samme for ei 2 uker siden... har ikke slutta helt enda desverre...så er jo kjemperedd selv om jm roa meg ned endel... har heller ikke vondt, og ikke er det friskt blod, så håper alt er bra.. skal snart på ul heldigvis

Uff, skjønner du blir engstelig!!
Men jeg hadde en blødning forrige mandag og tirsdag. Ble jo så klart suuuper engstelig og tenkte at nå er alt over og tenkte jo det værste!!
Ringte til Fredrikstad sykehus siden jeg var der på fredagen i forveien og fikk komme inn til kontroll dagen etter. Alt stod fint til og alt var bra[:D] Grunnen var at jeg har en veldig lett blødende livmortapp som gjorde at jeg fikk de blødningene.

Som andre har skrevet over her, er det ikke farlig å blø litt i svangerskapet. Det sies at det er like vanlig med blødninger som kvalme.. Men får du kraftigere blødninger og smerter - tar du kontakt med legevakt[:)]

Tusen takk for svar alle sammen, er litt roligere nå Blir jo så redd når man ikke vet hvorfor

Back
Topp